Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Prucessu di sbavatura: Perchè hè impurtante in a fabricazione?

Prucessu di sbavatura: Perchè hè impurtante in a fabricazione?

Ultima aghjurnazione 09/14, tempu per leghje: 8 minuti

Parte metallica cù burr è dopu sbavatura

Parte metallica cù burr è dopu sbavatura

Quandu avemu perforatu un burato è tagliate usheet metaldurante u prucessu di fabricazione, u pirtusu è i bordi lascianu un picculu materiale extra vulcano-shaped attaccatu da i dui lati, cunnisciutu com'è bur.Quasi tutti i metudi di fabricazione, cumpresitagliu, fresatura, foratura, incisione,vultendu, è punching leaves, burr nant'à e parti di metallu dopu à u funziunamentu.Stu bur affetta a misura, assemblea, forza, è ancu a bellezza estetica di u pruduttu.Dunque, a sbavatura deve esse cunsiderata in ogni prughjettu di fabricazione.

 

Tipi di Burr

E caratteristiche di u travagliu è di u travagliu includenu u tipu d'utile, l'orientazione di l'utensili, e proprietà di u travagliu, è più impurtante,cumu l'utillita entra è esce mentre esegue l'operazione di fabricazione determina u tipu di burr nantu à a superficia.

Eccu i tipi cumuni di burrchì avia da esse eliminata in a fabricazione

 

Tipu di burr

Scenariu

Poisson Burr

Quandu u metallu riceve un stress eccessivu nantu à a superficia, i so bordi diventanu plastichi deformati è allungati.

Bava tagliata

U burr hè nantu à a seccione cut of the workpiece mentre hè siparata da a parte cintrali.

Roll-over

burr fattu nantu à a surtita di un strumentu da a pezza: Ci vole un pocu di materiale mentre alimenta

Bava di lacrime

Burr restava inseme à u cut-side durante l'operazione di punching.

 

Tipi di sbavatura

A sbavatura pò esse fatta in diverse manere, secondu a parte metallica è u burr.I metudi di sbavatura più populari includenumanuale,Lavorazione CNC, vibratori, elettrochimici, termichi è abrasivi.

 

1.            Sbavatura cù una macchina CNC

Comu sapete, ogni prucessu di machining in amacchina CNChà arnesi specifichi à fà, è sbavatura pò ancu esse ottinutu da cambià u strumentu, puru siddu si pudia aghjunghje à u tempu di ciclu.U tippu di strumentu di sbavatura dipende da ciò chì vi sbavarà, pirtusu, buchi cruci, bordi, o superficia piatta.Pudete sceglie l'uttellu destinatu principalmente à quella applicazione basatu annantu à questu.

Bordi:Strumenti di smusso o taglierina CNC per sguassà u materiale rialzatu è liscia a superficia

Buchi:Strumenti rotatori di sbavatura

Superficie pianu: E spazzole di sbavatura ponu esse facilmente muntate nantu à u bit

I fili:I fili ùn anu micca un burr gigante.Sceglite una spazzola adatta.

Sbavatura cù macchina CNC

Sbavatura cù macchina CNC

Adopu à selezziunà i strumenti, seguitate i seguenti passi

1.     Configurate a prugrammazione CNC per a sbavatura

2.     Determinate a coordenada iniziale di l'uttellu (X, Y, Z), poi arrastate à u pezzu.Pudete stabilisce finu à a mità di a gamma di u strumentu.

3.     Inserite variabili di input cum'è a forza di cunfurmità è a velocità di alimentazione basatu nantu à a dimensione di a bava.Allora, sintonizza a pusizione, è cuminciate l'azzione.

Caratteristiche di sbavatura CNC

·        Sbavatura di Componenti di Machining CNC hè un prucessu rapidu chì pò esse fattu nantu à mudelli uni è multi-unità di pezzi fabbricati.

·        Comparatu à e tecniche cunvinziunali, a so velocità di sbavatura hè superiore;pò sbavare sin'à 3 metri in un minutu.

·        Frequenza è altre Variabili di input ponu esse aghjustate digitalmente secondu e esigenze di trasfurmazioni.

·        Ùn affetta micca a liscia di a superficia frontale è ùn dannu micca a parte.

·        Ùn affetta micca a precisione dimensionale o a forza di e parti, è aiuta à rinfurzà u pruduttu una volta chì hè stata equipata cù altri cumpunenti.

 

2.            Sbavatura à jet d'acqua à alta pressione

Un altru mètudu populari per caccià a polvera, i chips è a bava da e parti per fà li liscia hè a sbavatura di jet d'acqua à alta pressione.U burr è i pezzi di a seccione di a parte specificata sò cacciati da l'acqua d'alta pressione (35 à 60 MPa) da u jet.Stu approcciu di sbavatura pò ancu ottene una superficia pulita è senza residui.Sfurtunatamente, l'arnesi di sbavatura generale ùn ponu micca fà stu prucessu di sbavatura utilizatu per e parti cumplessi.

 

3.            Sbavatura manuale

A sbavatura manuale hè un metudu anticu di liscia è appiattite a superficia rimuovendu u residuu attaccatu lasciatu nantu à l'area di machining di a parte.Pò esse operatu cù diversi strumenti di diverse forme è dimensioni.L'arnesi manuali sò usati per smussà i bordi taglienti è i buchi tappati è furnisce uniformità di a superficia.A maiò parte di i prucessi di fabricazione realizati in attelle chì ùn sò micca automatizati si basanu nantu à a sbavatura manuale da tecnichi qualificati.

U manicu è una lama rimpiazzabile sò i dui cumpunenti primari di l'arnesi di sbavatura manuale.L'operazione di sbavatura in u foru richiede una manu ferma nantu à a presa è a rotazione di e lame di sbavatura in a sezione di a parte, mentre l'operazione di sbavatura nantu à i taglienti è e superfici piatte ponu esse fatte cù un lime manuale o un strumentu di sbavatura regulare.Sicondu u tipu, u prucessu secundariu è l'applicazioni di e parti, i lame cù una varietà di forme ponu esse utilizati in un unicu manicu sustituendu u precedente.

Sbavatura manuale

Sbavatura manuale

 

4.            Sbavatura elettrochimica

Burrs in geometria cumplessa sò difficiuli di sguassà cù CNC, manuali, abrasivi, vibratori, è altri metudi.Per quessa, a sbavatura elettrochimica hè usata.A sbavatura elettrochimica hè basatu annantu à u principiu di l'elettrolisi.

U prucessu di sbavatura elettrochimica

U prucessu di sbavatura elettrochimica

U travagliu hè ligatu à u terminal pusitivu di a fonte di energia (anodu).L'attrezzatura di sbavatura elettrochimica cù insulazione hè cunnessa à u terminal negativu (catodu), cù una suluzione di glicol o sali cum'è l'elettrolitu.Un elettrolitu passa per u spaziu di designu trà u burr è l'utillita.Dissolve i burrs trasferendu l'ione metallicu di a pezza di travagliu, pruducendu una slurry d'idrossidu cum'è sottoproduttu.

 

5.            Sbavatura abrasiva

Materiali abrasivi fini sò utilizati in questa tecnica per sguassà irregularità minori da a superficia di l'articulu machinatu è creanu una superficia liscia.L'acciaio d'alta resistenza, l'ossidu d'aluminiu è e lame di vetru sò materiali abrasivi cumuni utilizati per creà un jet di sbavatura cuntrullabile chì pò facilmente caccià e bave dirigendu u jet versu elli.A sabbiatura micro-abrasiva hè un altru nome per questu chì i fabricatori utilizanu.Siccomu stu approcciu di sbavatura elimina i microni da a superficia, a rende ideale per e parti chì necessitanu una precisione estrema, cum'è i blocchi di mutore, aerospaziale è elementi di robotica.

 

 Vantaggi di a sbavatura

A sbavatura vanta a misurazione, l'assemblea, a forza, a bellezza estetica è a qualità generale di u pruduttu finali.

 

Eccu i beneficii chjave;

 

·     A sbavatura sguassate u metale attaccatu nantu à u pirtusu è a superficia tappata, cusì principalmente li liscia è aiuta à creà una forza ben cumminata mentre unisce i cumpunenti sbavurati.

 

·        I buchi puliti facenu un accoppiamentu perfettu à l'assemblea.

 

·        A piattezza di i pezzi aumenta cù a sbavatura, chì farà più faciule per l'operazione secundaria.

 

·        Burr pò skew un latu di a parte mentre si unisce cù l'altri, risultatu in Misalignment trà elli.In u risultatu, Misalignment crea u putenziale di fà fallu u pruduttu.Stu risicu di fallimentu pò esse ridutta cù una burring curretta di cumpunenti.

 

·        Quandu a misurazione hè presa è aduprata durante e fasi di fabricazione, a superficia irregolare di a foglia di metallo cù una bava attaccata affetterà a precisione.A dimensione sbagliata puderia purtà à fallimentu in e caratteristiche di u produttu è puderia esse un pruduttu insatisfettu per i clienti.

 

·        A superficia liscia è sbavata mellora l'estetica di a parte è aiuta in u prucessu di decoru ulteriore.

 

·        A maiò parte di l'arghjintini appena tagliati sò spighetti;a sbavatura pò liscia a nitidezza, facendu chì i travagliadori è i clienti si sentenu più sicuri.

Limitazioni di sbavatura

Senza dubbitu, a sbavatura hè u megliu approcciu per liscia a superficia di e parti metalliche, ma hà alcune limitazioni in opera in uni pochi di scenarii.

1.     Angoli è bordi affilati

Sbavatura di anguli sharp è bassu angulu hè abbastanza complicata.Si pò caccià troppu magazzini cù pocu burrs, risultatu in bordi imperfetti è a perdita di dimensione di a parti di metallu.

2.     Camere sigillate

A sbavatura di e camere sigillate hè abbastanza difficiule di prucede.L'eliminazione di sbavature da i bordi di a stanza pò revocà u grossu criticu di a camera.

3.     Geometrii cumplessi

Tutte e parti ùn ponu micca esse sburrate cù l'arnesi rotanti, cum'è l'ingranaggio bisellu, è altri cumpunenti di trasmissione, perchè sti geometrii cumplessi lascianu u burr longu è grossu.

4.     Raschiatura di a superficia

Duranti a lisciatura di a superficia da sbavatura, se i prufessiunali ùn manighjanu micca l'arnesi, ci hè u risicu di scraping da a superficia senza l'attenzione curretta, chì affetta u gruixu di a parte metallica, riducendu a forza di u pruduttu finali.

 

Pensieri finali

A finitura di a superficia hè un termini largu chì include diverse operazioni di machining, grinding, Deburring polishing, coating, and other smoothing processes of metal parts.Tuttavia, puderia esse solu una bellezza estetica per i clienti generale.Ma a finitura hà un impattu significativu nantu à a vita è a qualità di u pruduttu finali.

Una ligera imperfezione nantu à a superficia metallica puderia purtà à un prublema di adattazione durante l'assemblea di e parti.Siccomu a qualità di l'adattamentu impacta a forza di e junture è l'adattamenti, a finitura di a superficia deve esse una priorità per i pruduttori.A sbavatura hè l'operazione di partenza per lisciare perchè un altru prucessu, cum'è a lucidatura, a pittura è u rivestimentu, diventa perfettu solu dopu avè eliminatu u picculu residuu attaccatu à a superficia.A nostra firma hà travagliatu nantu à tutti i servizii di fabricazione da a cuncepimentu di prototipu à a finitura di u pruduttu sottu u stessu tettu.Lavorazione CNC, stampaggio a iniezione, èExtrusion d'aluminiumsò ancu a nostra cumpetenza chì pudete confià nantu à noi.

Avemu furnitu una sbavatura di qualità per e parti metalliche, indipendentemente da quale tipu di finitura hè necessariu secondu a machining applicata à l'elementi.Sentite liberu dighjunghje sin'à nois'è vo avete bisognu di servizii riguardanti manifattura.

FAQ

 

Hè sbavatura a megliu suluzione per liscia a superficia?

 Iè, hè u megliu approcciu.L'ebavurazione elimina l'estensione metallica attaccata è i residui nantu à a superficia dopu a machining.Inoltre, pò esse cuntrullatu per prevene scraping innecessariu da a superficia mentre liscia.

 

Qualessu tipu di sbavatura hè u megliu?

 Ùn ci hè una risposta vera;dipende da u requisitu di u pruduttu finali per esse fabricatu.Se u pruduttu finali ùn hà micca bisognu d'alta precisione, pò esse fattu manualmente cù arnesi simplici.Tuttavia, l'elettrochimica seria u megliu metudu se i cumpunenti necessitanu alta precisione.

 

Quale tecnica di sbavatura hè rapida?

 A sbavatura elettrochimica hè rapida paragunata à l'altri è pò esse fatta in un minutu.A macchina CNC hè ancu un prucessu veloce è faciule se u pezzu di travagliu hè grande (puderà sbavare finu à 3 metri in una sola operazione).

 

Tempu di Post: 30-May-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci