Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Cos'è l'usi CNC?

Cuntenuti

1. Chì hè CNC machining

2. A storia di machining CNC

3. Zone d'applicazioni di machining CNC

4. Vantaghji è disadvantages di machining CNC

 

1. Chì hè CNC machining?

A machining CNC hè un prucessu di machining assai populari è rivoluzionariu.Oghje, a tecnulugia di machining CNC hè diventata a basa di cumpetenze per l'industrii di fabricazione per cumplettà l'automatizazione, a flessibilità è a produzzione integrata, è hà un gran numaru d'applicazioni in u cunsumadore è in i campi industriali.In termini accademici, a machinazione CNC o a fabricazione CNC hè u prucessu di utilizà macchine cuntrullate numericamente (CNC), chì sò arnesi cum'è fresatrici è torni guidati da istruzioni.

Cos'è la lavorazione CNC (1)

U machining CNC pò creà parti è cumpunenti chì ùn sò micca normalment creati manualmente. Un settore di codici G inseriti in un computer pò pruduce prudutti 3D cumplessi.E macchine CNC eliminanu u materiale da e parti di basa per perforazione, fresatura, tornitura o altri tipi di operazioni per creà forme, anguli è prudutti finiti.

CNC hè una fusione di tecnulugia è arnesi fisichi.L'urdinatore accetta input da u machinista CNC, chì traduce u disegnu in una lingua di prugrammazione chjamata G-code.Allora a macchina CNC indica à l'uttellu a velocità è u muvimentu da seguità per creà a parte o l'ughjettu desideratu.A tecnulugia CNC di PL Technology assicura l'ingegneria di qualità è a precisione, mentre chì assicura ancu una risposta flessibile chì accelera in modu efficace u calendariu di u prugettu.Questu hè grazie à i servizii di lavorazione CNC integrati di PL, implementazione flessibile, risposta rapida è gestione sana di u prughjettu.

Cos'è la lavorazione CNC (2)

2. A storia di machining CNC

Capisce l'urighjini di a machining CNC ci aiuta à capisce e caratteristiche di a machining CNC, chì prima era cunnisciuta cum'è machine tools, vale à dì machini utilizati per a custruzzione di machini, cunnisciuti ancu com'è "cavalli di travagliu" o "macchine utensili".Cum'è u 15u seculu hè apparsu in i primi machine tools, 1774 British Wilkinson inventatu un canna canna canna canna fucile hè cunzidiratu lu primu sensu veru di u mondu di machini arnesi, chì risolviu u prublema di u prucessu di cilindru Watt vapuri.In u 1952, u primu strumentu di cuntrollu digitale di u mondu (cuntrollu numericu, NC) hè statu introduttu à l'Istitutu di Tecnulugia di Massachusetts, chì marca u principiu di l'era di e macchine utensili CNC.A machina strumentu NC hè dotata di un sistema di cuntrollu digitale.Macchina strumentu CNC hè un sistema di cuntrollu digitale (riferitu cum'è "sistema CNC") di a macchina arnesi, sistema CNC, cumpresi u dispusitivu CNC è u dispusitivu servo dui parti principali, u dispusitivu CNC attuale principarmenti utilizendu urdinatore digitale ilittronica à ghjunghje, canusciutu macari comu Dispositivu di cuntrollu numericu di computer (cuntrollu numericu computerizatu, CNC).

3. Applicazioni di trasfurmazioni CNC

Cum'è un prucessu di machinazione largamente utilizatu, a machining CNC pò esse aduprata in parechje aree diverse, cumprese l'automobile, a fabricazione, a dentale, a produzzione di parti di computer, l'aerospaziale, a fabbricazione di strumenti è stampi, u sport motoru è l'industria medica.

Cos'è la lavorazione CNC (3)

4. Vantaghji è disadvantages di machining CNC

U machining CNC hà i seguenti vantaghji.

1) Una grande riduzzione di u nùmeru di l'attrezzi è a trasfurmazioni di e parti cù forme cumplesse ùn necessitanu micca un arnesi cumplessu.Se vulete cambià a forma è a dimensione di e parti, solu bisognu di mudificà e prucedure di trasfurmazioni di e parti, adattate per u sviluppu di u novu pruduttu è a riformulazione.

(2) qualità di machining stabile, alta precisione di machining, alta ripetibilità, adattate à i bisogni di trasfurmazioni di l'aeronave.

(3) multi-specie, pruduzzione picculu batch in u casu di alta produtitività, pò riduce a preparazione di pruduzzione, l'ajustamentu di l'utensili di a macchina è u tempu d'ispezione di u prucessu, è per via di l'usu di u megliu voluminu di taglio è riduce u tempu di taglio.

(4) pò esse trattatu da i metudi cunvinziunali difficiuli di processà a superficia cumplessa, è pò ancu processà qualchi parte inobservable di u trasfurmazioni.

U svantaghju di a machining CNC hè chì l'attrezzatura di a macchina hè caru è richiede un altu livellu di persunale di mantenimentu.


Tempu di Postu: Dec-15-2021

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci