Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Edite 8 tippi di stampi di iniezione esaminendu diverse categorie è caratteristiche

I stampi di iniezione sò un cumpunente cruciale in a produzzione di pezzi è prudutti di plastica.Sò pensati per furmà u plasticu liquidu in a forma è a dimensione desiderata, è sò usati in una larga gamma di industrii, cumprese i prudutti di l'automobile, medichi è di cunsumatori.Ci sò parechji tippi di stampi di iniezione, ognunu cù e so caratteristiche è applicazioni uniche.

1.Stampi à cavità unica

Cum'è u nomu suggerisce, sti muffa anu una sola cavità, o impressione, è sò usati per pruduce una sola parte à tempu.Sò tipicamente usati per pezzi chjuchi è simplici chì ùn necessitanu micca un altu ritmu di produzzione.

Features 1 

Stampi à cavità unica

2.Stampi multi-cavità

Questi muffa anu parechje cavità, chì permettenu a produzzione di parechje parti à una volta.Sò cumunimenti utilizati per e parti più grande è più cumplesse, è sò particularmente utili per eseguite di produzzione di grande volume.

Features 2 

Stampi multi-cavità 

3.Stack Molds

Stack molds sò stampi multi-cavità chì sò custituiti da duie o più metà di muffa impilate una sopra l'altru.Ogni mità di u moldu cuntene una o più cavità, è i muffa sò pensati per cunghjuntà strettamente per creà una sola unità cohesiva.Stack molds sò assai efficaci è ponu esse aduprati per pruduce un gran numaru di pezzi in una volta.

Features 3 

Stack Molds

4.Stampi di Runner Caldi

I stampi di runner caldi sò pensati per injectà plastica fusa in u moldu senza avè bisognu di un puntu d'iniezione separatu.Questu permette una produzzione più efficiente è un finitu di qualità più altu nantu à a parte finita.

Features 4 

Stampi per canali caldi:

5.Stampi di Cold Runner

I muffa di corridore friddu utilizanu un puntu d'iniezione separatu per injectà u plasticu fusu in u moldu.Stu metudu pò esse più costuali cà un muffa di runner caldu, ma pò esse bisognu di passi supplementari in u prucessu di produzzione per sguassà u materiale di runner.

Features 5

Stampi di Cold Runner:

6.Svitatura di stampi

Unscrewing molds sò usati per pruduce pezzi chì anu filamenti, cum'è un viti o un bullone.Sò pensati per separà in dui o più pezzi, chì permettenu a rimuzione faciule di a parte finita.

Caratteristiche 6

Svitatura di stampi

7.Stampi à dui colpi

I stampi di dui colpi permettenu l'iniezione di dui tipi di plastica diffirenti in u stessu moldu.Questu permette a pruduzzione di pezzi cù parechji culori o materiali, cum'è una cunchiglia esterna di plastica dura è una presa di gomma suave.

Caratteristiche 7 

Stampi à dui colpi:

8.Stampi di sovrastampa

I stampi di overmolding sò usati per pruduce pezzi cù una superficia soft-touch o gommata.Sò usati per pruduce pezzi chì anu una cunchiglia di plastica dura cù una superficia più suave, cum'è gomma.

Conclusione

In cunclusioni, ci sò parechji tippi di stampi di iniezione, ognunu cù e so caratteristiche è applicazioni uniche.U tipu di moldu chì hè megliu adattatu per una applicazione particulari dependerà di a dimensione, cumplessità è materiale di a parte, è ancu di u voluminu di produzzione.Capiscendu e caratteristiche di e diverse tippi di stampi d'iniezione, i fabricatori ponu piglià una decisione informata nantu à quale tipu di muffa hè megliu per a so applicazione specifica, se avete bisognu di aiutu per sceglie u megliu moldu per u vostru prughjettu, sentite liberu dicuntatta ci, u nostru ingegnere hè prontu à aiutà, o pudete verificà u nostrupagina di serviziu di stampaggio a iniezioneper più dettagli nantu à u nostru serviziu di stampaggio à iniezione.


Tempu di post: 19-Jan-2023

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci