Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Costu di Fabricazione di Sheet Metal: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Costu di Fabricazione di Sheet Metal: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Ultima aghjurnazione: 09/01;Tempu di lettura: 6 minuti

 Fogli di metalli

 

Fogli di metalli

U cumpunente più impurtante in a fabricazione hèsheet metal.Sheet metal hè adupratu per creà diverse parti meccaniche per parechje applicazioni, da l'industria automobilistica, medica è aerospaziale à i prudutti chì usemu ogni ghjornu.

Fabricazione di lamiera hè unu di i metudi low-cost, induve l'ingegneri sceglie u fogliu adattatu è cuncepisce i cumpunenti o u pruduttu sanu à e specificazioni richieste.Allora i meccanichi realizanu diversi prucessi di machina per creà l'articulu secondu u disignu,

Stu articulu hà da passà brevemente à traversu uu costu di a fabricazione di lamiera, i fatturi chì affettanu, è modi per minimizzà i costi in tuttu u prucessu.

 

Approcciu di stima di u costu

In l'industria di a fabricazione, ci hè un calculu di costu assai genericu per a fabricazione di lamiere: u costu di fabricazione hè trè volte quellu di a lamiera.Tuttavia, diversi fattori affettanu u costu di fabricazione di lamiera.Andemu nantu à l'aspettu significativu chì influenzanu u costu di a fabricazione di foglia in tuttu u prucessu.

 

Ripartizione di u ciclu di produzzione

U prucessu di fabricazione per un pruduttu ùn hè micca listessu chì un altru.Per quessa, scumpressà u ciculu di produzzione prima di valutà i costi di fabricazione hè cruciale.

Per a ripartizione di u ciculu di pruduzzione, determinà tutte e materie prime necessarie è operazioni di machining per u prugettu.Per esempiu, pudete esse bisognu di lamiera d'acciaio, noci d'ottone è bulloni se fate una cassetta di strumenti.In più di a foglia, altre materie prime sò necessarie per i cumpunenti cumplessi.

Fighjate à u graficu di ripartizione di u ciclu di produzzione quì sottu per una cunniscenza più profonda.

 ciclu di pruduzzioni di u funziunamentu di Machining

 

ciclu di pruduzzioni di u funziunamentu di Machining

 

 

Passi per u costu-Calculazione

Dopu avè fattu a rottura di u ciculu di produzzione, calculate u costu per u disignu, i materiali, u funziunamentu di a machina, u meccanista, u post-processamentu è altri carichi in modu chì pudete stimà u costu di u prughjettu sanu assai precisamente.

Passu 1: costu di materia prima

Dopu avè fattu una decisione di materia prima, capisce quantu di ogni materiale hè necessariu per fà un solu pruduttu.Quandu si stima a quantità di materiale, ùn vi scurdate di cuntà i scraps.Siccomu a foglia di metallo hè tipicamente venduta per kg, u costu deve esse determinatu utilizendu una basa per kg.

Costu di u materiale = volume x densità di materiale di foglia x costu per kg.

S'ellu ci hè bisognu di fogli di diversi materiali, ripetite stu passu per ognunu.

Passu 2: Costu di cuncepimentu

U disignu hè a creazione di un pruduttu virtuale in un software di computer o nantu à carta per truvà u flussu di travagliu di tuttu u prughjettu.Hè un passu essenziale in a fabricazione di lamiera per ottimisà a qualità di u produttu è riduce u costu.Per quessa, l'ingegneri cunzidenu diversi prublemi tecnichi è finanziarii quandu cuncepiscenu un pruduttu - a cumplessità di e geometrie, u livellu di sperienza ingegneria, a tolleranza necessaria, è più.

Passu 3: costu di machining

 

Diverse operazioni di machining

Diverse operazioni di machining

U costu di machining in a fabricazione hè spressione nantu à una basa di ora, cumpresu u costu d'investimentu, a carica di l'operatori è di i travagliadori, u costu di mantenimentu, u costu di l'electricità, u costu di l'area occupata è u costu di l'altri articuli consumabili.L'articuli di cunsumu includenu lubrificanti, fustelle, filtri è gasosi - tuttu ciò chì a macchina cunsuma oltre l'electricità.

 

SN

Diversi costi

U calculu

1

Costu Macchine-investimentu

2

Costu di l'electricità

Potenza nominale di e macchine operative (KW) x Costu di l'electricità per unità

3

Costu Operativu

·        Carica di l'operatore (/hrs.)

·        Carica di l'assistenti (/hrs.)

·        Incaricatu di u supervisore (/hrs.)

4

Costu di mantenimentu

5

Occupate sò u costu

 

6

Costu di l'articuli consumabili

Tutti l'articuli consumabili costanu per ora

 

Tutti i costi di machining è l'approcciu di calculu

 

U costu tutale di machining ora hè a summa di tutti i costi elencati sopra, è in più di questi costi, i pruduttori aghjunghjenu u marghjenu di prufittu nantu à a machining ora.

Quasi ogni fabricazione di lamiera implica un ciculu di machinazione sfarente, cum'è discutitu prima in u ciculu di rottura di a produzzione.Allora u costu di machining deve esse calculatu per ogni ciculu perchè u pruduttu di machining 1 diventa materia prima per u prucessu di machining sussegwente finu à chì u pruduttu hè prontu per l'usu.

Passu 4: Costu generale

Costu di strutture, cunsultazione, costi di serviziu, è u costu di altre amministrazioni travaglianu in una cumpagnia di fabricazione.

 

 U costu tutale di fabricazione

U costu tutale hè a summa di tutti i costi calculati in i passi sopra, da u disignu di u pruduttu à i costi generali.

Costu tutale = (Costu di lamiera) + (Costu tutale di machining / h.) x ore di funziunamentu + Costu di cuncepimentu + Costi generali

 

Fattori da cunsiderà per a stima

Prima di discutiri l'opzioni per u costu di cutting, discutemu prima di l'aspettu chì affettanu u costu di a fabricazione di sheet metal.Capisce ognunu in dettagliu pò aiutà à ottimisà u vostru budgetu.

1.          Lamiera è numeru di calibre

A prima è a più cruciale cunsiderazione hè u tipu di materiale chì avete bisognu per u vostru cumpunente, chì hè determinatu da l'usu destinatu di u pruduttu finali.Per esempiu, l'aluminiu, l'acciaio, l'ottone è u titaniu sò i fogli populari utilizati in a fabricazione di sheet metal.Mentre l'ottone è u titaniu sò più caru, l'azzaru hè u più prezzu.Inoltre, a selezzione di un calibre perfettu abbassa u costu di a foglia perchè mentre selezziunate u grossu adattatu, risparmia assai pesu extra.

2.          Tecnulugia aduprata

U costu di machining influenza principalmente i costi di fabricazione di lamiera, postu chì aumenta quandu si usanu machini più sofisticati è prucessi intensivi di travagliu.Per esempiu, s'è vo sceglie saldatura laser fasciu quandu MIG pò ancu creà u joint necessaria per u pruduttu, Serà più caru.

3.          Tolleranza

U costu aumenterà se avete bisognu di pezzi ripetibili è di tolleranza stretta perchè u mantenimentu di elli richiede un sforzu supplementu è una cunfigurazione di l'arnesi.Diversi ingegneri di cuntrollu di qualità seranu ancu necessarii per monitorà è valutà u prucessu se i cumpunenti necessitanu una tolleranza stretta.

 

Cumu riduce u costu di fabricazione di lamiera?

 

I clienti spessu scopre chì i prezzi di a fabricazione di lamiera sò ligeramente più alti di l'aspittatu.Tuttavia, ci sò manere di riduce i costi cunsiderendu diversi elementi è fendu selezzione sàviu.

1.          Utilizà parametri precisi

I paràmetri di cuncepimentu precisi è i requisiti sò richiesti per una stima curretta.Allora assicuratevi di include tutte e specificazioni è e caratteristiche chì avete bisognu in u pruduttu;fendu cusì aiuterà in a stima precisa è risparmià i costi attraversu u flussu di travagliu migliuratu.

2.          Disegnu flessibile

Elementi specializati è avanzati nantu à u disignu di lamiera puderia vede megliu, ma custa assai mentre a fabricazione perchè pò piglià assai tempu è ingegneri è operatori esperti.Cusì a simplicità in u disignu cù u mantenimentu di a funziunalità di cumpunenti di mira o di u produttu diminuite u costu.Per esempiu, mentri ùn ci hè micca risicu di ferite secondu u situ di stallazione è l'interazzione di u produttu cù l'utilizatori, perfettamentii bordi smussati ponu esse inutilizati è aumentanu u costu.

3.          Materiale di foglia perfetta è spessore

Prima di selezziunà u materiale di foglia, cunzidira e proprietà meccaniche cum'è forza, durezza, tenacità è durabilità.Allora, fate una lista di diversi costi di fogli di materiali chì si adattanu à a gamma necessaria di sti fattori.Allora, analizà u grossu perfettu chì furnisce u requisitu.

4.          Aduprate e macchine perfette è prucessu.

A tecnulugia è u prucessu di machining appropritatu aiutanu à riduce u tempu è à minimizzà a ferraglia, riducendu u costu di fabricazione di lamiera.Dopu u disignu, preparanu u flussu di travagliu è utilizate a macchina è a tecnulugia adattata.Per esempiu, una macchina CNC puderia piglià assai menu tempu è costu di u tornu convenzionale mentre preparanu i cumpunenti di frenu per l'automobile.

5.          Pruduzzione à grande scala

A fabricazione di u stessu articulu per i grandi quantizes taglia un costu per articulu.Cuncepisce diverse spese generali cum'è cunsultazione è spese amministrative, è a carica strutturale ùn serà micca ripetuta.

 

Cunclusioni

Per u settore di a fabricazione, a lamiera hè particularmente rentabile è versatile.A summa di i costi assuciati à a fabricazione di lamiera comprende u prezzu di u metallu stessu, u costu di cuncepimentu è di machining, alcuni costi di sopra, è i marghjini di prufittu di u fabricatore.Questu articulu furnisce un metudu simplice per determinà tuttu u costu di fabricazione.

L'articulu discute parechji elementi chì anu un impattu nantu à i prezzi.Ùn importa micca quantu complicatu hè u prucessu di minimizazione di i costi, hè sempre cruciale.L'idea di riduce u costu senza compromette u rendiment è e caratteristiche di u cumpunente di destinazione o di u pruduttu vene da cunnosce l'elementu influenzante è i prucessi di stima precisi.

 

Stima di a fabricazione di lamiera Quandu u travagliucun noi, a stima di i costi di fabricazione di lamiera ùn hè più cumplessa.Avemu ingegneri esperti chì travaglianufabbricazione di lamieraper più di un decenniu.Inoltre, furnimu servizii prufessiunali di fabricazione di lamiere cum'è a machinazione CNC, l'estrusione d'aluminiu è a finitura di a superficia.Allora, se avete bisognu di qualsiasi superficia ligata, ùn esitate miccacuntatta ci.

 

 

FAQ

 

Chì foglia di materiale hè u megliu per u mo prughjettu?

 

Dipende da a specificazione è e proprietà meccaniche richieste per u vostru prughjettu.Per esempiu, una lamina d'acciaio inossidabile grossa seria u megliu adattatu se avete bisognu di u pruduttu per un ambiente umitu.

 

A fabricazione di lamiera hè un prucessu di costu efficace?

Iè, hè un accostu costu-efficace, soprattuttu per a produzzione di grande volume.

 

Chì sò i fatturi chì influenzanu u costu di a fabricazione di sheet metal?

 

Diversi fatturi includenu a cumplessità di u disignu, u grossu di u fogliu, a tecnulugia utilizata, a tolleranza necessaria è altri.

 

Chì sò i costi significativi inclusi in a fabricazione di lamiera ?

 

U costu di u fogliu, u costu di machining, u costu di cuncepimentu, è i costi generali sò u costu assuciatu cù u costu di fabricazione.

 

 

 


Tempu di post: Jul-12-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci