Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Lavorazione CNC di Brass: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Lavorazione CNC di Brass: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Ultima aghjurnazione: 09/02, tempu per leghje: 8 minuti

 C18200 Chromium Copper

Diversi cumpunenti in ottone lavorati à CNC

Brass hè una alea fatta da dui metalli, ramu è zincu, in proporzioni variàbbili.U cuntenutu di sti dui metalli dipende da e proprietà fisiche è meccaniche desiderate.Per via di e so proprietà distintive, Brass hè statu un materiale populari perLavorazione CNC per pruduce diversi cumpunenti, da l'automobile è i dispositi medichi à l'aviò.Ogni ghjornu, interagisce cù parechji articuli fatti di Brass, cumpresi mobili, pomi di porte, utensili di cucina, filu elettricu, strumenti musicali, pezzi d'auto, è assai altri.

In Brass, a proporzione di ramu hè più altu (55 à 95%) cà u zincu (5 à 45%).U piombu hè un altru metallu aghjuntu à u Brass in una quantità bassa (< 2%).U rolu di u piombu hè di fà u Brass più faciule per u prucessu di machining CNC, cum'è taglio, fresatura, tornitura, è più.

In questu articulu, avemu una panoramica,Diversi tipi di Brass, Pruprietà, vantaghji, è applicazioni di cumpunenti CNC Machined Brass.

 

Tipi cumuni di qualità di ottone utilizati in a machinazione CNC

I gradi di ottone sò divisi in parechje classificazioni basate nantu à u cuntenutu di zincu, ramu, piombo è ferru.A proporzioni di sti cuntenutu varienu in proprietà fisiche è meccaniche, facendu adattati per una larga gamma di applicazioni.Trà i varii tipi, quattru gradi, C- 360, C- 260 & C- 280, è C-646, sò i Brass più cumunimenti usati in a fabricazione CNC.

C-360

Per via di a so machinability superiore è forza, hè u megliu tipu di Brass trà l'altri.Zinc (circa 35%), Lead & Iron (circa 3%), è u ramu restante custituiscenu a cumpusizioni di C 360- Brass.A maiò parte di e so applicazioni sò state in viti automatiche, Strumenti musicali, hardware è parti per i dispositi medichi.Tuttavia, per via di u cuntenutu di piombo, hà ancu qualchì svantaghju.Per esempiu, pò pruduce occasionalmente una finitura di a superficia crackata è hè sensibile à l'acidi.

C-260

Questa formulazione supplementu di zincu-ramu cuntene una piccula quantità di piombo è ferru.U zincu cuntene circa 20% è 1% piombo è ferru.Perchè storicamente, hè stata utilizata in cartucce di munizioni, hè ancu cunnisciuta cum'è cartuccia di ottone trà i pruduttori.A bona conductività di u calore di stu Brass, a resistenza à a corrosione è a forza di trazione facenu adattatu per parechje applicazioni, cumprese prese elettriche, bigiotteria, buttuni, sistemi di trasportatori di pressione è parti di orologio.

C-280

Hè a qualità di ottone forte, inizialmente sviluppata per u rivestimentu di u scafo di barca.U rapportu di cobre à zincu in a so custruzzione hè 3: 2.

Hè assai efficace per a fabricazione di cumpunenti marini è architettonii per via di a so alta forza è di una eccellente resistenza à a corrosione.

C-464

Stu Brass hè specificamente utilizatu per pruduce parti di i navi navali in ambienti cù alti livelli di umidità.

A so cumpusizioni unica furnisce proprietà di resistenza à a corrosione straordinarie cù una forza alta.Hè cumpostu di 59% di rame, 40% di zincu, 1% di stagnu, è assai pocu stagnu.Di sicuru, esse forte rende a machining CNC un pocu più sfida, ma avemu l'arnesi specializati è l'ingegneri esperti per rende perfettu.

 

Vantaghji

1.          Facile per a machining

 

 A maiò parte di i cumpunenti ùn anu micca bisognu di post-processamentu di u revestimentu, ma u lucidamentu di a manu seria megliu per l'articuli ornamentali

Lavorazione CNC di una barra di ottone

L'ottone hè una di e leghe più semplici per eseguisce a machinazione CNC.C-360 hà una rata di machinability 100%.Perchè l'ottone pò esse machinatu à alta velocità è rinfurzà a rata di materiale removable, e so eccellenti proprietà di machinabilità riducenu significativamente u tempu di lavorazione.Di genere, i verge di ottone sò aduprate cum'è u pezzu di travagliu è ùn dannu micca l'utensili di machining quandu si usa una macchina CNC.

2.          Varietà di pruprietà

Brass vene in diversi gradi cù diverse caratteristiche, cumprese durezza, elasticità è forza.

I pruprietà necessarii sò facilmente ottenibili mischjendu diverse quantità di rame, zincu, piombo è ferru.Dunque, a scelta di a qualità di ottone adattata per e parti da esse fabricate hè simplice.

3.          Lavorazione precisa

L'ottone hà proprietà chì cuntribuiscenu à a stabilità dimensionale di i cumpunenti CNC machinati, cumpresu un coefficientu di deformazione bassu, alta machinabilità è una eccellente resistenza à l'impattu.

Per quessa, a machinazione Brass-CNC hè un modu efficaci di fabricà un pruduttu chì richiede tolleranze strette.

4.          Machining sicuru

A cuntrariu di l'altri materiali cum'è u plasticu, l'ottone ùn pruduce micca sottoprodotti tossici durante a machinazione CNC.Dunque, hè cumplettamente sicuru per a machining perchè hè ancu un materiale senza scintille.

5.          Compatibile cù arnesi di machining

A prima scelta per a lavorazione CNC di pezzi di ottone hè i pezzi di travagliu di canne.Tuttavia, Brass hè cumpatibile cù tutti i tipi di arnesi, s'ellu taglio, fresatura, svolta, drilling, o ogni altra operazione necessaria per a pruduzzione.Questa caratteristica di Brass cuntribuisce à a machinazione senza attritu è ​​à l'aumentu di l'efficienza di machining.

6.          Riciclabilità

I prudutti è i cumpunenti di CNC in ottone sò interamente riciclabili.Allora, Brass pò esse riutilizatu dopu u riciclamentu quandu u ciclu di vita di un pruduttu hè cumpletu.Un'altra funzione eccellente hè a capacità di separà zincu è cobre per reutilizazione.

7.          Adatta à l'alta umidità è a temperatura

Perchè ùn si funnu micca rapidamente à e temperature elevate (resistinu à almenu 800 C), i pezzi pruduciutu da a machining CNC ponu resiste à e sfide termiche, facendu una scelta ideale per l'applicazioni induve a temperatura hè una sfida per a funziunalità.Inoltre, ponu sustene a furmazione di ruggine in cundizioni d'alta umidità senza perde e so proprietà.

8.          Vantaghju esteticu

U Brass hè brillanti è vene in parechji culori, da u rossu à u giallu.Questu hè chì a quantità di zincu determina u culore.Dunque, ùn ci hè micca bisognu di revestimentu supplementu cumparatu cù altri materiali cum'è l'acciaio è u plasticu.

 

Disvantages

·        A reazzione d'ossidazione negra hè un risicu cù Brass, cusì deve esse mantinutu spessu.

·        I prudutti di ottone ponu esse vulnerabili à a dezincificazione per via di a so alta concentrazione di zincu.

·        I cracks di stress ponu sviluppà nantu à a superficia di un pruduttu dopu qualchì tempu.

 

Finiture di superficia è post-processazione di parti in ottone

Cum'è menzionatu prima, a resistenza à a corrosione hè unu di i vantaghji preziosi di l'usu di l'ottone per creà prudutti è pezzi cù a machinazione CNC hè un cappellu chì hà eccellenti proprietà di resistenza à a corrosione cù un outfit assai attraente.Dunque, a maiò parte di i casi, ùn hè micca necessariu un revestimentu nantu à a superficia.Tuttavia, pudete aduprà lucidatura a manu o un Hone in applicazioni decorative.

 

Prudutti di ottone dopu a finitura minima 

Prudutti di ottone dopu a finitura minima.

Applicazione di parti in ottone lavorate CNC

 Prodotti in ottone da a lavorazione CNC

Prodotti in ottone da a lavorazione CNC

 

I pezzi di ottone CNC-Machined sò usati in diverse industrii per via di a so larga gamma di proprietà.

Cumpunenti elettrici

A causa di e proprietà di conductività elettrica di Brass, parechji cumpunenti elettrici cum'è Fuse, connectors, Holder Plungers, grounding, pannelli di pannelli, parti di misuratori d'energia, prese di putenza, è altri sò fatti cù machining CNC di Brass.

Equipamentu di riscaldamentu

L'accessori à alta temperatura includenu termostati, nuclei di radiatori, evaporatori, scambiatori di calore, tubi è tanki.

Cumpunenti di l'automobile

 Roti, ingranaggi, steli di valvola, accoppiamenti, adattatori, contatti di odometru, è altri ponu esse creati cù a machinazione CNC di Brass.

Plumbing è hardware

Rubinetti d'acqua, vasche da bagno, tubi, valvole, porte di doccia, partizioni di bagnu, è altri accessori.

Unisce è ligami

In l'industria di a fabricazione, elementi di fissazione cum'è noci, Bulloni, piastre di usura, flange, fasteners è bushings sò essenziali.Questi prudutti ponu esse fatti da a machinazione CNC di Brass cun un altu gradu di precisione è un finitu lisu.

Cumpunenti idraulici:

Pompe, cilindri di putenza, sistemi di trasportu di pressione, pistoni è altri.

Militari

Diversi cumpunenti di missili, carcasse per pistole, primers di munizioni, è assai di più.

Aviò

Sottocarru di l'aeronautica, freni, è cumpunenti di cabina, carrelli d'atterrissimu, porte di carica, etc.

Struttura è architettura

L'implementazioni architettoniche utilizanu a lavorazione di Brass-CNC, cumprese piastre di dita, mobili di porte, sistemi d'acqua di pioggia, corrimani, balaustre, pannelli, raccordi è tetti.

Cumpunente Medicas

Ancu s'è Brass ùn hè micca assai usatu in l'attrezzatura chirurgica, Needles, forbici, è scalpels, parti per i regulatori di pressione è i dispusitivi di cuntrollu di pressione utilizati pezzi di ottone fatti cù machining CNC.

Altre applicazioni

Altri prudutti è cumpunenti sò fatti da machining CNC di Brass, comu parti clock, cumpunenti differente cum'è Strumenti Musical (Trumpets, corna francese, trombones, è baritones), Jewelry, è altri elementi dicurativi.

Pensieri finali

I vantaghji di i prudutti d'ottone fatti cù a machinazione CNC includenu a so machinabilità, a cumpatibilità di l'utensili, i tempi di ciclu più brevi, a durabilità, a natura riciclabile, a stabilità dimensionale è altri.Inoltre, hè chjaru cumu cumu aumentanu a produtividade è u prufittu in questu casu.Per quessa, u materiale hè relativamente prezzu è praticu, cusì pudete cuntatta ci per qualsiasi trasfurmazioni di ottone cù una macchina CNC.Inoltre, ProleanHub offre un serviziu prufessiunale di lavorazione CNC per pezzi in ottone.Quì, i nostri ingegneri di cuntrollu di qualità monitoranu ogni passu di machining per mantene u standard è a tolleranza.

 

FAQ

Cumu pudemu aumentà a produtividade di a lavorazione CNC per i pezzi di ottone?

Aduprate l'attrezzi, e cundizioni è l'equipaggiu adatti quandu u machining i pezzi per aumentà a produtividade.

A lavorazione CNC di l'ottone hè a scelta giusta per u mo prughjettu?

Brass hà eccellenti proprietà meccaniche chì varienu secondu u cuntenutu di zincu.Hè ancu economicu è faciule per a machining CNC.SO pò adattà u vostru Prughjettu.Solufateci sapèchì cumpunente o pruduttu vo circate.I nostri ingegneri esperti vi aiuteranu.Pudete ancu verificà a nostra guida nantu à uLavorazione di rame CNC, vi aiuterà à piglià a decisione trà ottone è rame.

Cumu sceglite u megliu qualità di lega di ottone?

Hè dipende di l'applicazioni di i prudutti è di e qualità meccaniche è fisiche necessarie, cumprese durezza, forza, ductilità è conduttività.Perchè ogni tipu di lega hà proprietà uniche, sceglie u megliu gradu pò esse sfida.

Dunque, lasciate chì i nostri prufessiunali decidenu quale hè u megliu per a lavorazione CNC in basa di i vostri bisogni.

Chì sò i fatturi chì deve esse cunsideratu mentre selezziunate i gradi Brass?

Duvete cunsiderà i quattru fatturi critichi di resistenza à a corrosione, forza, machinability è apparenza.

I cumpunenti machinati di Brass necessitanu una finitura superficiale?

A maiò parte di i cumpunenti ùn anu micca bisognu di post-processamentu di u revestimentu, ma u lucidamentu di a manu seria megliu per l'articuli ornamentali.


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci