Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

6 tippi di fustelle di plastica, li cunnosci tutti ?

6 tippi di fustelle di plastica, li cunnosci tutti ?

Tempu di lettura stimatu:4 minuti, 8 seconde

macchina di stampaggio a iniezione 2.png

L'applicazione di plastica hè in espansione, è a quantità di prudutti di plastica hè ancu crescente.Tuttavia, u disignu è a pruduzzione di i prudutti di plastica hè assai cumplessu, è e diverse fustelle di plastica devenu esse usate basatu nantu à e caratteristiche di diversi prudutti di plastica.I servizii di stampaggio a iniezione di Prolean offrenu una alternativa economica è affidabile.I nostri ingegneri anu decennii di sperienza in l'industria di stampaggio a iniezione,cuntattateci oghjeper un preventivu gratuitu.

 

Un fustu di plasticahè un strumentu per pruduce prudutti di plastica.In l'injection molding, a fustella hè chjappata nantu à a macchina per l'iniezione, u plasticu fusu hè injectatu in a cavità di stampatura è rinfriscata è formata in a cavità, allora i fusti superiore è inferiore sò separati, è u pruduttu hè espulsu da a cavità attraversu u sistema di ejector è abbandunà a fustella, è infine u fustu hè chjusu di novu per a prossima iniezione.

macchina di stampaggio a iniezione 

Macchina di stampaggio a iniezione, Fonte da: wilimedia

Stampi à iniezione

Hè u tipu più cumuni di strumentu di moldura utilizatu in a produzzione di parti termoplastiche.L'attrezzatura di trasfurmazioni currispundenti per i stampi à iniezione hè una macchina di stampatura à iniezione.U plasticu hè prima riscaldatu è fusu in a canna riscaldata di a macchina di stampatura à iniezione, è poi spinta da a vite o un pistone di a macchina di stampaggio a iniezione, attraversu l'ugello di a macchina di stampaggio a iniezione è u sistema di versazione di u muffa in a cavità di u moldu, u plastica hè rinfriscata è indurita, è u pruduttu hè liberatu da u moldu.A so struttura hè generalmente custituita daparti di stampatura, sistema di versazione, parti di guida, mecanismu di spinta, sistema di regulazione di temperatura, sistema di scarico, parti di supportu è altre parti, è a fabricazione hè fatta di l'acciaio di muffa plastica.U metudu di trasfurmazioni di l'iniezione hè generalmente applicabile solu à a produzzione di prudutti termoplastici.

 

Campu d'applicazione: i prudutti plastichi pruduciutu da u prucessu di iniezione hè assai largu, da i bisogni di ogni ghjornu à tutti i tipi di apparecchi elettrici cumplessi, pezzi di l'auto, etc.

 

Muffa di colpu

muffa di colpu 

Muffa di colpu

L'attrezzatura currispundente à u colpu hè di solitu chjamatu macchina di colpu di plastica, è u colpu hè applicabile solu à a produzzione di varietà termoplastiche di prudutti.

Campu d'applicazione:cum'è buttigli di bevande, prudutti chimichi di ogni ghjornu, è altri tipi di cuntenituri di imballaggio

 

Colpu di estrusione

Estrusore di plastica 

Estrusore di plastica

L'equipaggiu di pruduzzione hè un extruder plasticu, u principiu di quale hè di fonde u plasticu solidu in e cundizioni di riscaldamentu è di rotazione di viti di l'extruder è pressione, plasticize, è fà prudutti di plastica cuntinui cù a stessa sezione trasversale cum'è a forma di a bocca. mori per mezu di a forma specifica di a bocca.I so materiali di fabricazione includenu principalmente l'acciaio strutturale di carbone, l'arnesi di lega, etc.

Campu d'applicazione:Un tipu di muffa utilizatu per furmà è pruduce prudutti di plastica in forma cuntinuu, chjamatu ancu capu di estrusione, largamente utilizatu in a trasfurmazioni di tubi, bars, monofilamenti, platti, filmi, rivestimenti di fili è cavi, profili, etc.

Blister Mold

Fustella per estrusione di film blow 

Filiera per estrusione di film soffiato

Hè un tipu di muffa chì usa foglia di plastica o piastra cum'è materia prima per mudificà certi prudutti di plastica simplici.U so principiu hè di utilizà u metudu di dispiegamentu di vacuum o u metudu di furmazione di l'aria compressa per fà a piastra plastica o foglia fissata nantu à u moldu cuncavu o cunvessu, in u casu di a deformazione di riscaldamentu è ammollimentu è incolla in a cavità di u muffa per ottene i prudutti di molding richiesti.A pressione di u muffa di blister hè bassu, cusì u materiale di u muffa hè principalmente fattu di aluminiu cast o materiale non-metallicu, è a struttura hè simplice.

Campu d'applicazione:principarmenti usatu in a pruduzzioni di qualchi nicissità di ogni ghjornu, manciari, ghjoculi, è altri prudutti imballaggio.

 

Muffa di cumpressione

Prucessu di Gomma di Molding di Cumpressione 

Prucessu di Gomma di Molding di Cumpressione

 

L'attrezzatura per u muffa di compressione hè a macchina di stampa di compressione.U metudu di furmazione di cumpressione hè basatu annantu à e caratteristiche di u plasticu, u muffa hè riscaldata à a temperatura di u moldu (in generale à 103 ° 108 °), è dopu a polvera di stampatura di compressione misurata hè messa in a cavità di u muffa è a camera di riempimentu.Quandu u moldu hè chjusu, u plasticu hè struitu è ​​viscosu sottu u calore è a pressione alta, è poi curatu è furmatu in a forma di u produttu desideratu dopu un certu periodu.

Campi d'applicazione: I stampi di iniezione di cumpressione sò largamente usati in l'incapsulazione di cumpunenti elettrici.I materiali utilizati in a fabricazione di stampi di compressione sò basicamente listessi à quelli chì sò usati in stampi di iniezione.

 

Stampi in polistirene altamente espanso

Hè un muffa chì applica a materia prima di l'EPS (materiale perle cumpostu di polistirene è agente di soffiante) per stampà materiali di imballaggio in schiuma di diverse forme desiderate.

U principiu hè chì l'EPS pò esse furmata da steam in u moldu.I materiali aduprati in a fabricazione di tali muffa sò l'aluminiu, l'acciaio inox, u bronzu, etc.

Campu d'applicazione:principarmenti usatu pi pruducia prudutti industriali imballaggi prudutti.

 

logu PL

L'expertise è e capacità di Prolean aiutanu l'imprese à pruduce i pezzi stampati in plastica più cumplessi cù una precisione straordinaria.Offriamu servizii avanzati di stampatura à iniezione di plastica cum'è stampaggio multi-shot è overmolding per disinni di stampi cumplessi.Simply upload yourschedarii CADè uttene un preventivu rapidu gratuitu è ​​cunsultazione nantu à i servizii cunnessi.


Tempu di Postu: Apr-02-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci