Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Aluminium CNC Machining: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Aluminium CNC Machining: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Ultima aghjurnazione: 09/02, tempu per leghje: 7 minuti

Usinazioni CNC di l'aluminiu

Usinazioni CNC di l'aluminiu

 

L'aluminiu hè un materiale assai utilizatuLavorazione CNCper via di e so diverse proprietà fisiche è meccaniche.Inoltre, per via di u so eccellente rapportu forza-pesu, l'aluminiu è e so leghe sò più adattati per a fabricazione di diversi cumpunenti induve hè necessaria una forza maiò, è u pesu hè u principale ostaculu.In u risultatu, hè adupratu per fà i cumpunenti per i prudutti in parechje industrii, cumprese l'automobile, l'aerospaziale, a difesa, l'elettricità, i mobili è l'altri apparecchi di casa.

I gradi più populari di leghe d'aluminiu per a machinazione CNC, fattori da esse cunsideratu, benefici, svantaghji è applicazionitutti seranu cuparti in stu articulu.

 

 Gradi cumuni di leghe d'aluminiu per a machinazione CNC

Serie di lega d'aluminiu

Serie di lega d'aluminiu

Alluminiu 2024

Hè una alea trattata da u calore induve u ramu hè l'elementu di lega primariu.Hè una lega molle, annealed cù boni proprietà di machinability, cumplettamente capace di resistà a fatigue.Malgradu avè una resistenza à a corrosione più bassa cà l'altri gradi, hè u megliu materiale per a machinazione di cumpunenti di l'aeronautica per via di u so eccellente rapportu forza-pesu quandu a superficia hè finita in modu adattatu.

Alluminiu 6061

U magnesiu, u siliciu è l'aluminiu custituiscenu u Grade 6061, chì permette u trattamentu termale à livelli di forza più altu.A causa di u soalta resistenza, tenacità è lavorabilità di piegatura, questa qualità hè adattata per a lavorazione CNC à 5 assi.Inoltre, postu chì hà una alta resistenza à a corrosione, hè ancu ideale per e cundizioni ambientali duri.In u risultatu, pò esse usatu in diverse industrii, da a prototipazione meccanica à l'aerospaziale è a telecomunicazione.

Alluminiu 7075

In u gradu 7075, u zincu hè u metallu di lega primariu.Ha una formabilità moderata in paragunà à l'altri gradi di trattamentu termale.In a machining CNC, sta qualità hè usata per creà diverse parti induve aaltu livellu di tenacitàhè necessariu per a funziunalità, da e parti di bicicletta à l'ali di l'aviò.Eppuru, hà un caratteru di saldabilità poviru.

Alluminiu 3003

Hè fattu cù manganese cum'è un metallu di lega primariu.Hè aduprata in a pruduzzione di beni di casa per via di u soeccellente formabilità è facilità di machiningoperazioni cum'è piegatura, filatura, rotulatura è stampatura.Inoltre, per via di a resistenza superiore à a corrosione, i prudutti ponu sustene l'ambienti esterni, chì hè ancu perfettu per i cumpunenti decorattivi è architettonii esterni.

Alluminiu 5052

L'aluminiu 5052 hè principalmente alliatu cù magnesiu è cromu, facendu u più adattatu per l'operazione di formatura CNC.Hà bèlavorabilità è forza più altu ch'è 3003.Perchè offre solu atassu di machinabilità ghjustu, ùn hè micca una bona scelta per operazioni di machining estensivu.Questa qualità hè eccellente per l'applicazioni di scambiatori di calore, u travagliu generale di lamiera è l'architettura.

 

Operazioni di machining CNC per l'aluminiu

 

Operazione di turnu

Operazione di turnu

1.          fresatura CNC

Fresaturahè l'operazione più cumuna di a machining CNC d'aluminiu, chì hè capace di pruduce una larga gamma di forme.In l'operazione di fresatura, a pezza d'aluminiu resta fermu.À u listessu tempu, l'uttellu rotativu esegue un tagliu multipuntu longu u so assi per sguassà u materiale per ottene e forme desiderate cum'è cuntrolli computerizati.In certi casi, u pezzu di travagliu è l'utillita di taglio si movenu mentre u materiale hè eliminatu longu parechji assi.

2.          Face à CNC

Cù l'aiutu di una operazione CNC-facing, una pezza d'aluminiu cù una superficia rugosa pò esse fatta in una sezione trasversale piatta cù l'aiutu di tornu di faccia o fresatura.

3.          Perforazione CNC

In questu prucessu, un cutter rotativu multipuntu di una certa dimensione hè spustatu in una linea perpendiculare à a superficia esterna è perforatu per creà u pirtusu o altre forme à un diametru è longu stabilitu.

4.          Tornitura CNC

In Tornitura CNC, u mandrinu tene è gira a barra d'aluminiu, è l'utillita di taglio multipuntu elimina u materiale finu à chì e dimensioni è a forma desiderate ùn sò micca ottenute.

 

 

Fattori da cunsiderà per a machinazione CNC d'aluminiu

Per una machina CNC di qualità, duvete pruvà à sceglie unstrumentu di taglio adattatu, Ci sò parechji fatturi, cum'è u materiale di l'uttellu, a geometria di l'utensili, a vitezza di taglio, a velocità di alimentazione è u fluidu di taglio.

 

 

 

1.          Geometria di u strumentu

A produtividade è a qualità di a machinazione CNC per l'aluminiu sò affettate da a geometria di l'arnesi.Dunque, avete bisognu di cunsiderà e seguenti variabili per una machining efficace.

 

 a.  Numeri di flauta

Un strumentu cù trè numeri di flauti

Un strumentu cù trè numeri di flauti

 

Quandu si esegue a lavorazione CNC nantu à l'aluminiu, sceglie l'arnesi di taglio cùdui à trè flauti hè a megliu opzione.In cuntrastu, a scelta di numeri di flauta menu di dui o più di trè, darà u risultatu in a furmazione di chip giganti è picculi chips chì lascianu marchi di machining in a superficia.

 

 

b.Angulu Helix

Un strumentu cù trè flauti numeru 1

Un altru elementu chì influenza l'efficacità di a machining CNC hè l'angolo di l'helix.Pò esse carattarizatu cum'è l'angulu furmatu da a linea centrale di l'uttellu è una linea recta tangente à u tagliu.L'angolo di l'helix determinerà quantu veloce sguasserà i chips.Sceglite un angolo d'elica di 35 ° o 40 °per a lavorazione CNC di l'alluminiu, o salta finu à 45 ° se vai per a finitura post-superficie.

 

 c.  Angulu di clearance

Un grande angolo di liberazione pò scavà eccessivamente in a pezza d'aluminiu, è l'attrito trà l'uttellu è u pezzu pò esse causatu da un ligeru angolo di liberazione.L'angolo di clearance ideale varia da6 à 100.

 

2.          Materiale per arnesi di taglio

Carbide hè u materiale più tipicu per creà l'utensili di taglio necessarii per a machinazione CNC d'aluminiu.Cusì hè perchè l'utensili fatti di carburu sò cumpletamente capaci di sustene l'alte velocità di taglio necessarie per a machinazione CNC d'aluminiu.

L'aluminiu richiede un tagliu morbidu, cusì a dimensione di granu di u carburu è u rapportu di aglutinazione deve esse chjucu.Per fà tali, u Cobalt deve esse mischju in a quantità ghjusta per pruduce una piccula dimensione di granu di carburu (2-20 %) ideale per u tagliu suave.Rivestimenti supplementari cum'è diamante è nitruru di zirconiu ponu aumentà l'efficacità di u tagliu.

 

3.          Velocità di taglio

L'aluminiu pò sustene alta velocità di taglio per pudè mette a vostra macchina CNCà ogni velocità praticabile.Tuttavia, i bordi custruiti ponu formate quandu si move à bassa velocità.

 

4.          Tassa di alimentazione

A finitura è a forza necessaria determinanu a tarifa di alimentazione.Per esempiu, pudete sceglie trà0,05 è 0,15 mm/giro per una superficia rugosa è da 0,15 à 2,03 mm/giro per lisciafinitu.

 

5.          Fluid di taglio

In a machinazione CNC d'aluminiu, i fluidi di taglio adattati sòemulsioni d'olii solubili è olii minerali assolutamente privi di cloru o sulfuru attivuperchè questi ponu machjà u travagliu.

 

6.          Prucessu dopu à u travagliu

parte di machining CNC cù trattamentu di a superficia

Parti lavorate CNC cù finitura superficiale

I prucessi di post machining sò necessarii per migliurà a finitura di a superficia, a bellezza estetica è e proprietà fisiche è meccaniche.Ci sò parechji prucessi post-machine per pezzi d'aluminiu CNC machined, cum'èPerla è sabbiatura, Rivestimentu, Anodizzazione,èrivestimentu in polvere.

a.      Perla è sabbiatura:E parti machinate in aluminiu sò sparate cù perle di vetru minuscule cù una pistola d'aria altamente pressurizzata, eliminendu u materiale restante per pruduce una superficia liscia senza compromette a tolleranza di dimensione.

b.     Anodizzazione:prima parte Aluminium hè dipped in l 'acidu sulfuric electrolyte, è elettricità hè appiicata à traversu u cathode è anode.Ioni di l'ossidu sò liberati da l'elettrolitu per creà l'ossidu d'aluminiu non reattivu per a superficia esposta.

c.      Rivestimentu:revestimentu simplice cù una altra sustanza cum'è zincu, nichel o cromu.

d.     Rivestimentu in polvere:Revestimentu di polveri polimeru à alta temperatura di u cumpunente

 

Vantaghji

A machining CNC d'aluminiu hà parechji vantaghji per via di e so caratteristiche meccaniche è fisiche.Per a machinazione CNC d'alta precisione, hè assai sicura è diretta.Fighjemu ogni vantaghju.

 

Machinability 

A causa di a natura morbida di l'aluminiu, ùn ci hè quasi nisuna chance di deformazione durante a machinazione CNC, è si sgrana facilmente.Per quessa, si pò esse facirmenti machined cù arnesi senza purtari fora.

L'eccellente machinabilità riduce u tempu di u ciculu di machining mentre mantene una stabilità dimensionale eccezziunale.

Rapportu forza à pesu

L'aluminiu hè un metallu ligeru cù una forza excelente.Se paragunate cù l'azzaru, hè trè volte menu densu, facendu perfettu per l'applicazione induve u pesu hè a sfida principale per mantene a forza alta, cum'è in cumpunenti di l'aeronautica.

Travagliu di macchina sicura

L'aluminiu ùn pruduce micca sottoprodotti tossichi durante a machinazione CNC.A cuntrariu di altri materiali cum'è u plasticu, hè cumplettamente sicuru durante l'operazione di machining.

Resistenza à a corrosione

A causa di l'eccellente affinità di l'aluminiu è i so alleati per l'ossigenu, ùn pò micca perde a capa d'oxidu di a ruggine mentre hè esposta à l'umidità.A causa di queste caratteristiche, l'aluminiu hè un materiale fantasticu resistente à a corrosione.A resistenza à a corrosione aumenta a longevità di e parti machinate CNC.

Riciclabilità

Tutti i cumpunenti è i prudutti d'aluminiu chì utilizanu a macchina CNC sò riciclabili.In u risultatu, i cumpunenti d'aluminiu ponu esse utilizati una volta chì u ciculu di vita di u pruduttu hè finitu.

Conduttività elettrica

A causa di a so cunduttività elettrica, i pezzi d'aluminiu CNC-machined sò ancu adattati per i cumpunenti elettrici, ancu s'è a cunduttività puderia esse diminuita da l'aliazione cù altri metalli.

Beneficiu esteticu

Ancu l'aluminiu è e so aleaghji ponu esse CNC-machine à un eccellente finitu di superficia, ponu ancu esse anodizzati per ottene una varietà di culori, chì aghjunghjenu una bellezza estetica assai attraente à e parti è u pruduttu.

Prestazione à bassa temperatura

A cuntrariu di l'altri materiali, l'aluminiu conserva e so proprietà à a temperatura assai bassa, cum'è a dulcezza, l'elasticità è a forza.

Sta qualità u face ideale per i pezzi operativi à bassa temperatura.

 

Applicazioni

 

Copertura di turbina di l'aeronautica fatta da a machinazione CNC d'aluminiu

Copertura di turbina di l'aeronautica fatta da a machinazione CNC d'aluminiu

Cum'è prima citatu in l'articulu, l'Alluminiu è e so leghe anu parechje qualità vantaghji, rendendu e Parti da a machinazione CNC d'Aluminium essenziale in parechje industrii.

Industria aerospaziale

L'elevatu rapportu forza-pesu di l'aluminiu è a machinazione CNC di precisione u facenu ideale per diversi cumpunenti aerospaziali, cumprese profili aerei, parti di raccordi è di atterraggio, boccole, è diversi connettori elettrici.

Industria di l'automobile

L'aluminiu hè capaci di sustene u pesu più altu.Dunque, diverse parti di l'automobile sò preparate per via di a machinazione CNC d'aluminiu.Cum'è fusti, cumpunenti unichi, pannelli di muru in u veiculu, assi di guida, scatuli di trasmissione, motori di starter, è assai altri.

Industria elettrica

Grazie à a machining CNC d'aluminiu, l'elettronica è l'elettronica di u cunsumu sò più chjuche, anu tolleranze più strette è sò sempre ligere.I circuiti di circuiti, i dissipatori di calore è i semiconduttori sò esempi di parti.

Industria medica

A lavorazione CNC di l'aluminiu risponde à a necessità di l'equipaggiu medicale chì necessitanu una machinazione ligera è di precisione.Numerosi cumpunenti di ricerca, chirurgia è di consegna di droghe, cumpresi implants chirurgici, macchine MRI, manichi di lame, cutters è forbici chirurgici, sò fatti cù machining CNC d'aluminiu.

Altre applicazioni

Batte di baseball è fischi sportivi sò esempi di l'equipaggiu sportiu.L'industria alimentaria è farmaceutica utilizanu ancu cumpunenti d'aluminiu creati da machining CNC.Inoltre, l'applicazioni criogeniche sò numerose.

 

Cunclusioni

 

Cum'è sapete da questu articulu, l'aluminiu hà parechje proprietà è benefici per l'usu di e so parti create per u machining CNC.A causa di l'eccellente machinabilità, a tolleranza dimensionale stretta hè facilmente ottenibile.Dunque, se vulete cunsiderà a machinazione CNC d'aluminiu per u vostru prughjettu, u nostru serviziu di machining On Demand hè quì per aiutà vi.Noioffre un prufessiunaleserviziu di machining CNCper tutte e parti in alluminio.Quì, i nostri ingegneri di cuntrollu di qualità monitoranu ogni passu di machining per mantene u standard è a tolleranza.Sentite liberu dicuntatta ciper più infurmazione

 

 

FAQ

Chì sò i gradi populari di aleaghji d'aluminiu?

L'aluminiu 2024, 6061, 7075, 3003 è 5052 sò i gradi populari per a machining CNC.

Cumu possu selezziunà u megliu qualità di lega?

Hè dipende di l'applicazioni di i prudutti è di e qualità meccaniche è fisiche necessarie, cumprese durezza, forza, ductilità è conduttività.Perchè ogni tipu di qualità di lega hà proprietà uniche, sceglie u megliu gradu pò esse sfida.Dunque, lasciate chì i nostri prufessiunali decidenu quale hè u megliu per u vostru prughjettu basatu nantu à i vostri bisogni.

Chì sò i fatturi da cunsiderà in a machinazione CNC d'aluminiu?

Per a qualità CNC machining, duvete cunsiderà diversi fattori, cum'è u materiale di l'utensili (Carbide), a geometria di l'utensili (numeri di flute, helix, è angolo di sbulicità), a velocità di taglio, a velocità di alimentazione è u fluidu di taglio.

Hè caru l'usi CNC d'aluminiu?

No, a creazione di e parti d'aluminiu cù una macchina CNC hè un prucessu di costu, soprattuttu in grande quantità.Inoltre, offremu prezzi assai competitivi.Cuntatta ciè uttene uncitazionein 24 ore.

Sò un fabricatore?

Iè, simu un pruduttori principali di Cina.Pudemu furnisce servizii di fabricazione à dumanda cum'è CNC-machinering, sheet metal, stampaggio a iniezione, estrusione d'aluminiu, è finitura di superficia.

 

Tempu di post: Jul-01-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci