Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Zinc Plating: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Zinc Plating: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Ultima aghjurnazione: 09/01;tempu per leghje: 6 minuti

Articuli zincati

Articuli zincati

Avete vistu qualcosa nantu à a superficia di u metale chì hè marrone-aranciu?Hè riferitu cum'è rust, u peghju nemicu di u metallu, è risultatu da a reazione di molécule di metalli ferru cù l'umidità.A ruggine provoca a degradazione di u materiale è infine cuntribuisce à u fallimentu di i prudutti è di e parti meccaniche.Zincaturahè utilizatu per affruntà u prublema di furmazione di ruggine creendu una barriera fina nantu à a superficia, impediscendu di corrosione mentre reagisce cù l'ambiente.

In questu articulu, avemu da passàu funziunamentu di a zincatura, i passi implicati, affettanu i fattori applicazioni, vantaghji è limitazioni.

 

Cosa hè a zincatura?

Un metudu di finitura di a superficia per i cumpunenti è i prudutti di materiale ferrosu hè a zincatura.Implica l'aghjunghje una capa fina à a superficia senza compromette a stabilità dimensionale, lascendu una superficia liscia è grisa.A zincatura dà un appellu esteticu eccellente à i prudutti, ma più di questu, rende i prudutti resistenti à a corrosione.U prucessu di zincatura crea un sottile revestimentu protettivu electrodepositing zincu nantu à u metallu chì serà rivestitu, chjamatu ancu u materiale di sustrato.

 

Cumu funziona a zincatura?

Quandu a zincatura hè esposta à l'aria, reagisce cù l'ossigenu cum'è i metalli ferrosi è pruduce l'ossidu di zincu (ZnO), chì poi si combina cù l'acqua per creà l'idrossidu di zincu (ZnoH).

A torsione vene avà quandu u diossidu di carbonu atmosfericu è l'ossidu di zincu si combinanu per furmà una fina capa di carbonate di zincu (ZnCO3) chì si attacca à u zincu sottumessu è u prutege ancu da a corrosione.

 

Passi implicati in a zincatura

1.          Pulizia di a superficia

U primu passu in a zincatura hè di pulisce a superficia per esse placcata per sguassà a polvera, l'olii è a ruggine in modu chì a superficia serà rivestita di zincu in modu efficace.Per a pulizia, i detergenti alkalini sò i migliori agenti chì ùn degradenu micca a superficia.Tuttavia, a pulizia àcida pò esse applicata prima di utilizà detergenti alkalini.

Un bagnu trà 100 è 180 gradi C aiuta à caccià a grime prima di utilizà un detergente alkaline per a pulizia di micro-livellu.Dopu a pulizia cù un detergente alkaline, lavate immediatamente l'area cù acqua distillata per evità di dannà a superficia primaria di u materiale, chì e soluzioni alkaline ponu dannà.Se a pulizia di a superficia ùn hè micca fatta currettamente, Puderia fà chì u revestimentu di zincu si sbuccia o si dannu.

 

2.          Picculatura

Numerosi ossidi, cumpresu l'oxidu chì hè digià furmatu, ponu esse nantu à a superficia.Per quessa, hè cruciale di utilizà suluzioni àciti per sguassà questi ossidi è scale prima di prucede cù a zincatura.E duie suluzioni più tipiche impiegate in questu prucessu sò l'acidu sulfuricu è l'acidu cloridicu.I prudutti sò immersi in questa suluzione àcida.U tempu di immersione, a temperatura è a cuncentrazione di l'acidi dipendenu da u tipu di metallu è u grossu di e scale.

Dopu a decapata, immergendu i cumpunenti in una suluzione àcida, pulisce immediatamente cù acqua distillata per evità ogni reazione viulente è degradazione di a superficia.

 

3.          Preparazione di bagnu di plating

U prossimu passu hè di preparà a suluzione elettrolitica per u prucessu d'electroplating, cunnisciutu ancu com'è bagnu di plating.U bagnu hè una suluzione ionica di zincu chì aiuta à simplificà i prucessi di plating.Pò esse o zincu acidu o zincu alkaline;

zincu acidu: Alta efficienza, deposizione rapida, eccellente putenza di copertura, ma scarsa putenza di lanciu è distribuzione debule di spessore.

zincu alcaline:Eccellente distribuzione di spessore cù una putenza di lanciu superiore, ma menu efficienza di placcatura, tasso di elettrodeposizione più basso,

 

4.          Installazione di l'elettrolisi è Introduzione di u currente

Configurazione di zincatura

Configurazione di zincatura

U prucessu di depositu propiu principia cù l'introduzione di u currente elettricu (DC) dopu a selezzione di l'elettrolitu secondu i bisogni è e specificazioni di u produttu.U zincu serve com'è anodu è hè assuciatu à u terminal negativu di u sustrato (catodu).L'ioni di zincu cunnessi à u catodu (Substrate) cum'è un currente elettricu scorri attraversu l'elettroliti, furmendu una fina capa di barriera di zincu nantu à a superficia.

Inoltre, ci sò dui metudi per l'elettrolisi: placcatura in rack è placcatura in canna (plating Rack & Barrel).

·   Racks:U sustrato hè dipped in l'elettrolitu mentre hè attaccatu à u rack, Appropriatu per grandi parti

·   canna :U sustrato hè pusatu in u barile è poi giratu per ottene un plating uniforme.

 

5.          Post-trattamentu

Per caccià ogni contaminazione potenziale nantu à a superficia, i pezzi devenu esse puliti cù acqua distillata parechje volte dopu chì u plating hè finitu.Prima di mandà i prudutti placcati per u almacenamentu dopu à lavà, deve esse seccu.Se necessariu, i passivati ​​è i sigillanti ponu ancu esse impiegati in basa di i standard richiesti per a finitura di a superficia.

 

Fattori da esse cunsideratu

Sapendu u fattore aiuterà à regulà u prucessu è acquistà u plating ottimali.Parechji fattori affettanu u risultatu di u plating nantu à u sustrato.

1.          Densità attuale

U gruixu di a capa di zincu, chì deve esse dipositu nantu à a superficia di u sustrato, hè affettatu da a densità di u currente chì passa per l'elettrodi.Dunque, Higher Current creà una strata più grossa mentre chì una corrente più bassa farà una strata più fina.

2.          A temperatura di un bagnu di plating

Un altru fattore chì influenza a zincatura hè a temperatura di a suluzione di l'elettrolisi (Bagnu di Plating).Se a temperatura hè più alta, u cathode consume menu ioni di l'idrogenu da a suluzione, mentre chì à u stessu tempu pigliate più brighteners in modu chì a zincatura serà più luminosa per via di a più alta deposizione di cristalli metallici di zincu.

3.          A cuncentrazione di zincu in u bagnu di plating

A cuncentrazione di zincu in u bagnu di placcatura hà ancu un impattu nantu à a struttura è u gradu di luminosità di u plating.Per esempiu, una superficia relativamente rugosa risulterà da una alta cuncentrazione perchè i ioni di zincu seranu distribuiti in modu irregulare è depositanu rapidamente.Per d 'altra banda, una cuncintrazione Bassa hà da risultatu in una placcatura più luminosa perchè i cristalli fini seranu dipositati lentamente.

Altri fattori includenua pusizione di l'elettrodi (anodu è catodu), a qualità di a superficia di u sustrato, a cuncentrazione di surfactants è sbiancanti in u bagnu di plating, contaminazioni, è più.

 

Vantaghji

In più di prevene a ruggine, a zincatura hà parechji altri benefici;andemu un pocu cù una breve descrizzione.

·        low cost:Hè u metudu costu-efficace di finitura di a superficia paragunatu à altri metudi, cumpresi u vernice in polvere, a finitura di l'ossidu neru è l'argentu.

·        rinforza:U revestimentu di zincu nantu à metalli ferrosi, ramu, ottone è altri sustrati aiutanu à aumentà a forza di quelli materiali.

·     Stabilità dimensionale:L'aghjunghje una strata di zincu ùn affetterà micca a stabilità dimensionale di i cumpunenti o di i prudutti,

·        Bellezza estetica:Dopu u plating, a superficia di u sustrato parerà brillanti è attraente, è i culori ponu esse aghjuntu post-processing.

·        Duttilità:Perchè u zincu hè un metallu duttile, a furmazione di u sustrato sottostante hè simplice.

 

Applicazioni

Fili zincati

Fili zincati

Hardware:A zincatura ghjoca un rolu significativu in u mantenimentu di e articuli per un periudu prolongatu.Viti, nuts, bulloni, è altri fasteners anu zincatu nantu à elli per prevene l'arrugginiu, chì puderia purtà à fallimentu.

Industria di l'automobile:A zincatura rende i pezzi resistenti à a corrosione.Tubi di frenu, calipers, basi è cumpunenti di steering sò zincati.

Plumbing:Perchè i materiali di fontaneria interagiscenu constantemente cù l'acqua, l'arrugginiu hè u prublema più significativu quandu u travagliu cun elli.A durabilità di i tubi d'acciaio hè stata rivoluzionata da a zincatura.I tubi zincati anu una vita di più di 65 anni.

Militari:I tanki, i trasportatori blindati, i veiculi è l'altri equipaghji militari utilizanu zincu.

 

Limitazione di a zincatura

A zincatura hè un prucessu ecunomicu è ecologicu per a prevenzione di a ruggine nantu à i prudutti è i cumpunenti fatti cù ferru, azzaru, ramu, ottone è altri materiali simili.Tuttavia, ùn hè micca adattatu per i prudutti di petroliu, farmaceutica, aerospaziale è alimentari, cum'è spessu immersi in e soluzioni.

 

Cunclusioni

A zincatura hè un prucessu cumplessu di finitura di a superficia chì richiede ingegneri è operatori esperti cù tippi avanzati specializati d'equipaggiu.

avemu offre servizii di fabricazione sottu un tettu, da u disignu di prototipu à a finitura di u produttu.Utilizendu a tecnulugia di zincatura, avemu furnitu alta qualitàfinitura di a superficiaservizii per i prudutti è i pezzi da i nostri ingegneri esperti cù decennii di sperienza in l'industria.Per piacè ùn esitate miccacuntatta cis'ellu avete bisognu di più servizii in relazione à a zincatura.

 

FAQ

Cosa hè a zincatura?

A zincatura hè unu di l'avvicinamenti di finitura di a superficia prominente, in quale una fina capa di zincu hè appiicata nantu à a superficia di i prudutti per fà li eccellenti resistenti à a corrosione.

A zincatura pò esse applicata solu nantu à metalli ferrosi è alleati?

No, a zincatura hè applicabile per più di metalli ferrosi è leghe cum'è u ramu è l'ottone.

Chì sò i fatturi chì affettanu u prucessu di zincatura?

Diversi fattori affettanu i risultati di a zincatura, cum'è a densità di corrente, a cuncentrazione di zincu nantu à u bagnu di plating, a temperatura, e pusizioni di l'elettrodu, è più.

Chì sò i passi implicati in a zincatura?

Pulizia di i prudutti, pickling, preparazione di bagnu di plating, electrolysis, è post-processing sò i passi principali implicati in a zincatura.

A galvanizazione hè uguale à l'electroplating di zincu?

Innò, u zincu hè dipositu nantu à a superficia in galvanizazione per immersione in suluzione di zincu.Mentre l'electroplating usa un prucessu di elettrolisi.


Tempu di post: Jul-18-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci