Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Taglio a getto d'acqua

Taglio a getto d'acqua

Ultima aghjurnazione 09/02, tempu per leghje: 6 minuti

Prucessu di taglio à jet d'acqua

Prucessu di taglio à jet d'acqua

In u mondu cumpetitivu d'oghje, tutti i prucessi di fabricazione anu da scuntrà trè obiettivi principali, cum'è, Aumentà a Produzzione, riducendu i rifiuti, Migliurà a Qualità è riduce i costi.Un tali prucessu, chì hè assai efficace à riduce i costi è generà profili più grande cù una qualità più alta hèTaglio à jet d'acqua.A macchina di taglio a jet d'acqua hè una di e macchine più produttive cù scarti minimi.Ogni ghjornu, l'omu sperimentanu u putere di l'acqua.Per milioni d'anni, l'acqua creanu forme novi per l'erosione.

Cù stu principiu, in u taglio waterjet, u tempu hè ridutta simpricimenti aumentendu a prissioni d'acqua.U tagliu à jet d'acqua ùn pruduce micca gasi o liquidi dannosi è calore nantu à a superficia di a pezza, hè un prucessu di taglio veramente versatile, efficiente è friddu.U waterjet taglia cù a massima precisione è flessibilità, indipendentemente da u tipu di materiale è a cumpusizioni.U tagliu à jet d'acqua à alta pressione hè in più carattarizatu da l'ambiente è a facilità d'usu.U nostru ingegnere hà anni di sperienza nantu à u taglio à jet d'acqua, se vulete sapè di più, site sempre benvenutucuntattate u nostru ingegneredirettamente

 

 

Cumu travaglia ?

U taglio à jet d'acqua hè un metudu di ingegneria per taglià diverse forme o curve nantu à diversi tipi di materiali utilizendu l'energia da l'acqua alta velocità, alta densità è ultra-alta pressione.L'acqua hè pressurizzata à un massimu di 392 MPa (circa 4000 atmosfere) è prughjettata da una bozza di picculu calibre (Φ 0,1 mm).U ultrahigh-pressure pump hè usata à pressurize l 'acqua, da chì a vitezza acqua righjunghji circa trè volte a vitezza di u sonu, pruducia un jet d'acqua cù forza distruttiva.Pò tagliate qualsiasi materiale in ogni forma o curva in un solu prucessu.

U calore generatu durante u prucessu di taglio serà subitu alluntanatu da u flussu d'alta velocità di i ghjetti d'acqua è ùn pruduce micca sustanzi nocivi.Ùn ci sarà micca un effettu termale nantu à u materiale è ùn ci hè bisognu di qualsiasi trasfurmazioni secundariu dopu à tagliu.

 

Tipi di taglio di jet d'acqua

In cunfurmità cù a diffarenza di a capacità di taglio, u taglio di jet d'acqua hè classificatu in dui tipi, taglio di jet d'acqua pura è taglio di jet d'acqua abrasiva.

1.  Taglio à jet d'acqua pura

In u tagliu di jet d'acqua pura, l'acqua pura hè aduprata solu per u tagliu senza abrasivi è hè principalmente aduprata per taglià materiali morbidi cumpresi legnu, plastica, gomma, schiuma, feltro, alimentariu è plastica magre.Un cutter di jet d'acqua cuncepitu solu per questu scopu ùn hà micca una camera di mischju o una bocca.Per creà un tagliu precisu nantu à u travagliu, una pompa d'alta pressione forza l'acqua pressurizzata da un orifiziu.Hè menu invasivu cumparatu cù u tagliu di jet d'acqua abrasiva.Ùn dà nisuna pressione addiziale nantu à a pezza di travagliu postu chì u jet stream hè ancu eccezziunale bè.

 

2.  Taglio a getto d'acqua abrasivo

In u tagliu di jet d'acqua abrasive, i materiali abrasivi sò mischiati in u jet d'acqua per aumentà u putere di taglio.Mestendu cù un materiale abrasiu, hè pussibule taglià materiali duri è laminati principalmente ceramica, metalli, petre è plastichi grossi cumpresi titaniu, acciaio inox è aluminiu.Un cutter di jet d'acqua richiede una camera di mistura per mischjà l'abrasivi è l'acqua, chì si trova in a testa di tagliu ghjustu prima chì u jet abrasive esiste in u sistema.L'agenti appruvati per u tagliu di jet d'acqua abrasive sò grana sospesa, granata è ossidu d'aluminiu.Quandu u grossu di u materiale o a durezza aumenta, cusì deve esse a durezza di l'abrasivi in ​​usu.I numerosi tipi di materiale ponu esse tagliati cù l'abrasivi ghjusti.Tuttavia, ci sò certe eccezzioni cum'è u vetru temperatu è i diamanti chì ùn ponu micca esse tagliati cù l'acqua abrasiva.

 

Appiicazioni di u taglio à jet d'acqua

Aerospaziale:In l'industria aerospaziale, tutti i cumpunenti necessitanu una precisione cumplessa è precisa.I dictati di l'aerospaziale ùn permettenu micca ogni tipu d'errore.Questu hè u mutivu primariu chì u taglio di jet d'acqua hè una parte essenziale di a fabricazione di cumpunenti aerospaziali di i motori jet à pannelli di cuntrollu persunalizati.U tagliu di jet d'acqua abrasiva hè aduprata in l'industria aerospaziale per u taglio di l'acciaio, l'ottone, l'Inconel è l'aluminiu.

 

Industria automobilistica:U tagliu d'acqua pura è abrasiva hè una soluzione perfetta per l'industria automobilistica per via di a so forte versatilità è alta flessibilità.Puderà taglià materiali cum'è l'aluminiu, l'acciaio è i composti, è ancu pannelli di porte o tappeti per l'internu di a vittura.Ùn pruduce micca burs, bordi rugosi è stressi meccanichi nantu à a superficia di i tagli.

 

Industria medica:Per fabricà implanti medichi è strumenti chirurgici chì salvanu a vita, ùn ci hè nunda più impurtante chè a precisione è i più alti standard di qualità.U tagliu di jet abrasiu pò guarantisci sia perchè taglia cù a più alta precisione è forme precise o curve senza alcunu effetti collaterali indesiderati.

 

Industria alimentaria:Per taglià una larga gamma di alimenti, u tagliu di jet d'acqua pura hè un prucessu di fabricazione di punta.Carni, pesci, pollame, cibi congelati, pasticci è ancu candy bars sò tagliati cù u putere di l'acqua pura.

 

Architettura:Cù taglio a jet abrasive, si pò tagliate ogni tipu di petre è piastrelle cum'è granitu, calcariu, ardesia è marmaru trà altri materiali per i pavimenti è ancu piastrelle di ceramica o doline per cucine o bagni.

 

 

PRO è CONTRO di u taglio à jet d'acqua

PRO:

Précision extrême :Hà una precisione trà ± 0,003 inch à ± 0,005 inch.Siccomu a vitezza di taglio pò esse alterata, ponu esse prudutte mid-cuts è cumpunenti cù parechje spighe.

 

Finitura secundaria:Ùn crea micca superfici rugose, bavature o imperfezioni chì eliminanu a necessità di finitura secundaria.Produce tagli minimi e finiture lisce.

 

Nisuna Zona Affettata da u Calore (HAZ):Siccomu hè un prucessu di taglio friddu, ùn hè micca bisognu di creà alcuna HAZ.Darà i cumpunenti finali cù una qualità di punta superiore è proprietà più affidabili senza impartisce alcun stress à i cumpunenti.

 

Altamente sustenibile:I pezzi finiti ùn anu micca bisognu di alcuna attività di post-processamentu cum'è u trattamentu termale.Inoltre, ùn hà micca bisognu di olii di rinfrescante o lubricanti, postu chì u jet d'acqua stessu agisce cum'è un refrigerante.

Alta efficienza:Hè u metudu di taglio più efficau per via di a so putenza è a manipulazione di i materiali.A maiò parte di a so efficienza pò esse vistu in u riciclamentu di l'acqua chì usa è a rimuzione di a necessità di trasfurmazioni secundariu.

 

CONTRA:

Costu iniziale:A ricerca è l'aghjunghje materiali abrasivi hè cruciale per u tagliu ottimali.

 

Défaillance de l'orifice :Stu succèri à spessu à i machini taglio jet d'acqua di bassa qualità è si spessu disturbanu a produtividade è cresce i costi di pruduzzioni.

 

Tempu di tagliu:U tempu di taglio hè più altu ch'è l'utensili di taglio tradiziunale chì risultatu in menu output.

 

Domande frequenti in quantu à u taglio di jet d'acqua

1.  Puderaghju taglià materiali grossi cù taglio di jet d'acqua?

Iè, i materiali grossi ponu esse tagliati cù una macchina di taglio di jet d'acqua.I getti d'acqua più grossi ùn sò micca assai efficaci per i materiali più grossi è a precisione si riduce per i materiali più grossi.

 

2.  Quale hè megliu?taglio a getto d'acqua,taglio di plasma or taglio laser?

I trè fatturi più impurtanti per sapè quale hè megliu sò u costu, a velocità operativa è a qualità di taglio.U taglio à jet d'acqua hà a qualità di taglio alta, u prucessu di taglio più lento è u costu mediu paragunatu à u plasma è u laser.

 

3.  Chì ghjè a diffarenza trà i getti d'acqua pura è abrasiva ?

 

I ghjetti d'acqua pura utilizanu acqua pura invece di abrasivi è l'acqua utilizata in stu prucessu hè reutilizable.Hè adupratu per taglià materiali duru è mediu.I getti d'acqua abrasivi utilizanu materiali abrasivi è sò usati per taglià materiali duri.U granatu hè u materiale abrasiu più utilizatu per via di a so alta durezza è dispunibilità.


Tempu di Postu: Set-02-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci