Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Swiss turning Panoramica: Funzionamentu, vantaghji, limitazioni è applicazioni

Swiss turning Panoramica: Funzionamentu, vantaghji, limitazioni è applicazioni

Ultima aghjurnazione: 07/04, tempu per leghje 6 minuti

 

Operazione Swiss-tuning

Operazione Swiss-tuning

U prucessu di tornu in a fabricazione si riferisce à a riduzione di u diametru di una pezza per ottene a dimensione necessaria per sguassà u materiale da a superficia esterna.Uu pezzu di travagliu gira, è l'attrezzu di tornu sguassate u materiale per pressione toccua cunchiglia esterna.

Una macchina di tornu regulare hè un approcciu assai simplice pervultendu.Ancu s'è u tornu cù u tornu hà prublemi di qualità è precisione, e macchine CNC Swiss sò diventate assai efficaci è populari in l'industria di fabricazione globale.

E macchine svizzere sò capaci di pruduce pezzi estremamente chjuchi cù una precisione estrema.Dunque, hè u megliu approcciu di machining se avete bisognu di pezzi cù un diametru di menu di 1,25 ".

Questu articulu descrive brevementeFunzionamentu, vantaghji, limitazioni, è appiecazione di u prucessu di tornu Swiss.

 

 

operazione di tornitura svizzera

A macchina svizzera hà una testa mobile induvea barra di travagliu hè attaccata per u tornu in una pinza o mandrinu, secondu a taglia.Se a barra hè assai chjuca, u collet pò attaccà cù un gran gradu distabilità cù l'aiutu di a bussola di guida.In u risultatu, u bar stock ùn hè micca espunutu direttamente à u lettu di u tornu è l'attrezzi di tornu, chì permettenu u materiale per esse giratu rapidamente è sicuru in a macchina senza deflection.

UI headstocks si movenu longu l'asse Z in risposta à i cuntrolli di inputcume rate feed, vitezza taglio, forza taglio, è usura flank, mentril'arnesi di rotazione hè posizionatu nantu à a faccia di u bushing di guida.La boccola di guida dà l'appoggio la svolta in ogni punto di taglio.A cuntrariu di u tornu tradiziunale, a barra di travagliu in questa macchina pò girari è scorri in direzzione assiale.

 

Passi à seguità

Passu 1:Verificate tutti i cumpunenti di u Swiss-turning machine chì sò u travagliu currettamente.

Passu 2:Attaccà a pezza di travagliu (barra di travagliu) à a pinza è assicuratevi chì hè aghjustatu per pudè afferrarà a barra di travagliu bè, sia chì a testa si move in o fora.

Passu 3:Munti lu strumentu apprupriati comu lu esigenza di vultà nantu à a faccia di Guide-bushing

Passu 4:Aghjustate a bussola di guida per allentà a barra di travagliu per u passaghju permettendu à a testata torna per accede à u bushing.Inoltre, assicuratevi chì pò sustene a barra in tutti i punti di taglio.

Per a maiò parte di l'operazione di allentamentu è di stringhje, l'operatori utilizanu una chjave cù perni incrustati in u bushing.

Passu 5: Per inizià a produzzione, spinghje a barra di travagliu attraversu u capu à u locu di cutoff è furnisce l'inputs richiesti.

 

Vantaghji di u turnu svizzero

La tornitura svizzera hà numerosi vantaghji in l'industria di fabricazione, in particulare in a produzzione di precisione.Eccu alcuni di i vantaghji chjave di l'usu di u tornu svizzero.

1.     I machini svizzeri ponu turnà ancu e parti più chjuche, cum'è pins di orologio è aghi di iniezione, cù alta precisione dimensionale.

 

2.     La tornitura svizzera è l'approccio perfetto per tutte le esigenze,conicità, smusso e controtornitura.

 

3.     Duranti lu prucessu Swiss-turning, lubussola di guidafunzione furnisce un altu gradu di stabilità à a barra di travagliu.

 

4.     L'acqua hè aduprata cum'è u fluidu di taglio per a svizzera inveci di l'oliu per minimizzà a dissipazione di u calore in a zona di travagliu.

 

5.     La tornitura svizzera offre una finitura di barra di travagliu di alta qualità, riducendu a necessità di operazioni di finitura secundaria.

 

6.     Siccomu a machina Swiss hà un headstock mobile, u funziunamentu di a rotazione rende più semplice è più veloce di a rotazione cunvinziunali cù un tornu.

 

7.     Perchè l'attrezzi in i turnatori svizzeri sò assai cumpatibili, ci sarà una vibrazione minima durante u turnu.

 

8.     A geometria compatta di a macchina svizzera permette à l'uttellu di operare in millimetri di a barra di travagliu, riducendu u tempu di chip à chip durante u prucessu di tornu.

 

Limitazioni

  1. U costu di u turnu svizzeru hè u so inconveniente principale.Inoltre, l'aumentu di l'accuratezza è a precisione di i pezzi fabbricati aghjunghjenu u costu di u prucessu.
  2. L'attrezzi in u tornu svizzeru si move menu in a distanza, riducendu u tempu di produzzione, ma limitendu a dimensione di a barra di travagliu.
  3.  Perchè tutta a barra di travagliu gira à un altu RPM, mantene u diametru di a parte precisa per u disignu hè ancu una limitazione.
  4. L'operazione di tornitura cù e macchine svizzere, in particulare per i picculi pezzi di l'automobile, necessitanu operatori altamente qualificati è una curva di apprendimentu ripida.Cume, i materiali di e parti di l'automobile è mediche sò sfida à travaglià in a fabricazione d'alta precisione, mantenendu a finitura di a superficia necessaria.
  5. A cuntrariu di u tornu cunvinziunali, l'acqua hè usata cum'è u fluidu di taglio per u turnu svizzero per minimizzà a dissipazione di u calore.Tuttavia, l'acqua ùn furnisce micca una lubricazione megliu cà l'oliu in a zona di travagliu.

Applicazioni

La tornitura svizzera hà appiicazioni per quasi ogni industria chì richiede parti cù alta precisione per a funziunalità propria di i diversi sistemi è macchine.

 

Parti da Swiss-turning

Parti da Swiss-turning

 

Industria di l'orologio:Fighjate cumpunenti cum'è Needles, bezel, sub-dial, Hour maker, è più

Automobile:pruduzzione di parti di Tiny Cylindrical Automotive cum'è Piston per valvole idrauliche, cumpunenti di u mutore, alberi, sistemi di iniezione di carburante, parti di ingranaggi, sistemi elettrici è cumpunenti di trasmissione chì necessitanu un altu gradu di precisione.

Aerospaziale:In termini di u funziunamentu è a sicurità, l'industria aerospaziale richiede alta precisione in pezzi machinati.Turning svizzera hè usata à fà cumpunenti Aerospace cum'è aviò è mutori spaziali, ali, braccia, roti, cockpit, è cumpunenti ilettricu.

Militari:Geometrie cilindriche cumplesse è minuscule per parti aduprate in l'equipaggiu di difesa induve a precisione hè critica per a funziunalità.Cum'è pistole, tanki, missili, aerei, droni, elicotteri, lanciarazzi, navi, è assai altri.

Medica:Diversi cumpunenti sò necessarii per u diagnosticu, a cirurgia, u trattamentu è a consegna di droga.Uni pochi esempi sò l'elettrodi, l'agulla è l'ancore.

 

Cunclusioni

Indubbiamente, u prucessu di tornitura svizzera hè assai precisu, rapidu è efficiente in a fabricazione di geometrie cilindriche cumplesse per diversi campi chì varienu da l'agulla di l'orologio à i cumpunenti per i coheti.Ùn importa micca quantu chjuche sò e parti;ùn compromette mai a tolleranza di u disignu.Ancu s'è l'operazione di tornitura svizzera richiede una sperienza altamente qualificata, ùn hè micca cumplessa cum'è pensate.A nostra firmaShenzhen Prolean Technology hà travagliatu nantu à a fabricazione daMacchine svizzereper un bellu pezzu.I nostri operatori esperti è ingegneri sò qualificati per dà u serviziu megliu è affidabile in relazione à a tornitura svizzera.Allora, sè vo avete bisognu di assistenza è cunsultazione di svizzera, ùn esitate miccacuntatta ci.

 

Tempu di post: 14-ghjugnu-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci