Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Certi prughjetti di machining simplici per voi

Certi prughjetti di machining simplici per voi

Ultima aghjurnazione: 09/01;tempu per leghje: 7 minuti

Un picculu attellu per prughjetti simplici

Un picculu attellu per prughjetti simplici

Simple èLavorazione CNC L'operazioni sò vitali in l'industria muderna di a fabricazione glubale, chì producenu tuttu, da l'arredamenti è l'arnesi di a casa di basa à i cumpunenti sofisticati per l'aviazione è i sistemi di difesa di punta.

 

Supponete chì avete cunsideratu una carriera prufessiunale cum'è operatore di machining o designer.Chì puderia esse una scelta sensata per questa era di fabricazione o se vulete sviluppà e cumpetenze essenziali per fà cumpunenti diretti è articuli per l'usu domesticu è persunale.Pudete stabilisce a strada cù l'aiutu di stu articulu.

In questu articulu, avemu da discutiriqualchi prughjetti sèmplice machining oltri i passi à stallà una piccula buttrega hobbyist machine à a vostra casa.

 

7 Prughjetti di machining simplici

 

1.          Cube

Hè u prughjettu più simplice per inizià a machining, postu chì avete amparatu nantu à taglio-smussatura, presse di perforazione è posizionamentu per l'usi destinati cun questu.

Avete bisognu di un pezzu d'acciaio o d'aluminiu per stu prughjettu per creà una sola matri cù sei facci.Accuminciate per tagliate u pezzu di metallu nantu à un tornu simplice o CNC, secondu a macchina chì accede, per un cubu cù lati di 50 mm è sei facci.Chamfer i bordi dopu à creà un cubu perfettu.In seguitu, hè u tempu d'utilizà una pressa di perforazione per adattà l'indentazioni necessarie è fà indentazioni nantu à e facci.

 

2.          Soft-paralleli

Una di l'operazioni cruciali di machining hè a fresatura, è i buchi di perforazione sò spessu usati in a produzzione di diversi cumpunenti.Mentre pò esse faciule, a perforazione di i buchi in una pezza di travagliu richiede precisione per evità danni à u bancu di travagliu o a punta.

Puderete capisce megliu u parallelismu è u prucessu di perforazione creendu paralleli brevi.Ma, prima, avete bisognu di e strisce di a barra d'aluminiu per fà i paralleli suave (materiale suave).Dopu avè sceltu e strisce, assicuratevi chì sò tutte parallele l'una à l'altru è perforate dui buchi in ogni striscia in a stessa pusizione.

 

3.          martellu

Pigliate a pezza tonda d'acciaio di carbonu è prima tagliate à una dimensione di 4 inch in diametru è 5 inch in longu.Avà smussate e duie estremità di i bordi.U pirtusu in u centru di a testa deve esse fattu dopu, cusì marcate l'area, appiattate prima di drilling, è poi drill through the workpiece.

Trimate a barra à un diametru di 1 inch per u manicu, mantenendu a lunghezza còmoda.Inoltre, pudete perforà un burato à traversu u fondu di u manicu per adattà una chjave Allen.Infine, fate l'estremità inferiore di u manicu un pocu pianu è smussate i bordi si trova u manicu tondo incòmodu per a manipulazione.

 

4.          Tap guida

Per u sviluppu di e cumpetenze di taglio precise, u prughjettu di guida di tap hè u prughjettu megliu è più simplice per voi.Una guida di tap hè un bloccu di metallu cù buchi in questu, è hè utilizatu per guidà u trapanu in un pezzu di travagliu quandu tagliate una nova parte.Prima, tagliate u bloccu di metallu in una forma rettangulare cù un grossu considerableu è chamfer i bordi.

Avà, perforate u pirtusu da una estremità à l'altru in un mudellu di diametru di diminuzione.In seguitu, fate un tagliu in forma di V à traversu u fondu di u bloccu in modu chì ogni pirtusu si allinea cù l'apice di u cut "V".

 

5.          Centru di primavera di tornu di metallu

Per prucede cù u prughjettu di u centru di primavera di tornu, pigliate una primavera nantu à 0. 35 à 0.5 inch di diametru.Un altru materiale chì avete bisognu serà una barra di metallo d'aluminiu o azzaru.Avà tagliate a barra di metallu, perforate u pirtusu ligeramente più grande di u diametru di a primavera, è smussà i bordi.

Tornu-centru di primavera

Tornu-centru di primavera

In seguitu, avete bisognu di fà un tappettu à viti chì và nantu à u foru perforatu, induve tocca u pistu.Per creà u pistu, tagliate a barra di metallu in modu chì una estremità currisponde à u diametru di a primavera, chì entra in u pirtusu, è l'altru finale deve avè un diametru di step-up chì currisponde à u diametru di a barra chì avete prima perforatu.In seguitu, crea una punta sharp à u latu cù un diametru più grande.

 

6.          Fate u vostru propiu anellu

Anellu di dita

Anellu di dita

Facemu un prughjettu divertente avà.Hè un prughjettu di creazione di anelli chì pudete portà nantu à u to dettu.Prima, pigliate a piccula verga di bronzu cù u diametru necessariu.Sicondu a necessità, avà riparà a lunghezza è tagliate cù l'aiutu di l'uttellu di cutting.Dopu questu:

·   Trimate u materiale à a dimensione.

·   Fora nantu à u centru di u travagliu.

·   Infine, aduprate un strumentu di sbavatura per a finitura brillanti.

Inseme cù u tagliu è a perforazione, stu prughjettu vi aiuterà ancu à capisce a finitura di a superficia.

 

7.          Piston Mini-Fire

Mini pistone di focu

Mini pistone di focu

Per stu prughjettu, avete bisognu di una barra d'aluminiu di 20 à 25 mm di diametru è di 2 sigilli di gomma di gomma di 2 x 7 mm.U pistone hè fattu di trè parte, cusì tagliate à longu.Avà cuminciate cù a parte media di u pistone, tagliate u diametru à 15 mm, è perforate un pirtusu di 10 mm in tuttu u pezzu.

·   À una estremità, toccu u filu per sigilallu cù un capu.Dopu à questu trim, u bastone à un diametru di 9 mm hà fattu qualchi groove è dui lite chamfers in i dui lati.

·   Trimate l'estremità da una parte per ottene u diametru necessariu è tagliate i filamenti esterni.

·   Fate una piccula groove in una estremità di u pistone in modu chì a tela di carbone s'adatta bè, è perforate un pirtusu in l'estremità di u capu per aghjunghje a corda.

Puderete pruvà mettendu un pezzu eccellente di u focu di tela di carbone à a punta di u pistone.

 

Macchina di Hobbyist

Se dumandate à i prufessiunali di cuncepimentu è di fabricazione cumu anu principiatu in u campu, una risposta frequente chì riceverete da parechji di elli hè chì avianu un interessu à mette qualcosa inseme da zero.Se sparte stu sentimentu, seguite queste struzzioni per creà una tenda di macchina di hobbyist in a vostra casa.

1.          Stima u vostru budgetu

Prima, duvete cunsiderà u vostru budgetu è quantu avete da invistisce in a vostra buttrega di machini amatori.Avete bisognu di entre $ 1000 à $ 5000 di finanziamentu per cumincià cù a vostra buttrega.

2.          Spaziu dispunibule

A prossima cosa hè u spaziu dispunibule in a vostra casa.Prima di andà per i tipi d'equipaggiu è di machini, cercate l'area è a dimensione chì pudete gestisce in a vostra casa.Se ùn cunsiderà micca u spaziu, pudete cumprà un equipamentu caru chì hè difficiule di riparà è stallà in a vostra casa.

3.          A stallazione di l'equipaggiu

Avà sceglite l'equipaggiu basatu annantu à u vostru budgetu è u spaziu dispunibule per a vostra buttrega di machini amatori.I seguenti sò l'articuli essenziali;

  • Torcia d'acetilene

 

Hè assai per cutà o saldatura a maiò parte di metalli.Serà benefiziu se pensa à saldare cumpunenti per i prughjetti.

  • Saldatura MIG

A saldatura MIG hè a megliu scelta trà e diverse opzioni.Hè prezzu è pò esse usatu per parechji materiali, da l'aluminiu è l'azzaru à u latu.

  • Una sega a nastro

Serà cunvenutu per eseguisce operazioni di taglio per a barra più fina è strisce, postu chì ùn pudete micca aduprà u tornu per ogni azione di taglio.

  • Tornu

U tornu serà u core di a vostra buttrega di machini hobbyist postu chì vi creà diverse forme cun questu.Un tornu di piccula dimensione (7 × 10 inch) hè a megliu opzione per inizià.Tuttavia, sè vo avete u budgetu, pudete andà più luntanu.

  •  Grinder

Un pocu grinder deve esse in a vostra lista di bucket perchè l'eleganza estetica hè essenziale per i vostri prughjetti.

Ancu s'ellu hè più caru di l'altri equipaghji, hè necessariu per parechje attività, cumprese a perforazione, u routing, è parechji prucessi di fresatura.Per principià e vostre creazioni, avete bisognu di picculi blocchi è fogli di acciaio, aluminiu è ottone.

 

Cunclusioni

Per i vostri primi travaglii di machining, usendu un tornu, una fresatrice o una macchina CNC in casa per un cortu periodu ùn hè micca abbastanza;vi tocca à sceglie u strumentu apprupriati è funziunamentu.Visita l'arnesi è i disegni da u tempu à u tempu è migliurà a vostra cunniscenza tecnica per familiarizà cun elli.

In questu articulu, aghju discututu alcune tarei simplici chì pudete inizià cù un manuale o una macchina CNC.Tuttavia, sè ùn site micca familiarizatu cù questi arnesi è machini, pigliate u tempu per amparà i passi è principià cun fiducia assoluta per prioritizà a vostra sicurità.In più, s'è vo avete bisognu di ogni serviziu machining-related, vi ponu confià nant'à a nostra cumpagnia.Pudemu furnisce servizii di fabricazione à dumanda per u vostru prughjettu.Allora, se truvate ogni ostaculu cù u vostru prughjettu di machining, ùn esitate micca cuntatta ci.

 

FAQ

Possu creà semplici prughjetti di machining per mè stessu?

Iè, pudete.Pudete fà u prughjettu simplice sè stessu cù qualchì equipamentu di machining è cunniscenze tecniche di basa.

Chì sò qualchi prughjetti di machining simplici chì ponu esse realizati cù un tornu o una macchina CNC?

I prughjetti simplici chì ponu esse cumpletati cù un tornu è una macchina CNC includenu u cubu, u pistone mini-fire, a guida di tap, paralleli morbidi, è anelli di ghjuvelli.

Chì ci hè a gamma di bilanciu per a mo buttrega di macchine amatori?

U bilanciu di una buttrega di macchina hobbyist varieghja da $ 1000 à $ 5000.


Tempu di post: Jul-20-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci