Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Selezzione di a megliu lamiera per a lavorazione CNC

Selezzione di a megliu lamiera per a lavorazione CNC

19 settembre 2022, tempu di leghje:7 minuti

Sheet metal di diversi materiali

Sheet metal di diversi materiali

Ùn ci hè micca una risposta precisa à a quistione di u megliu materiale per a machining CNC.U megliu materiale hè determinatu da u prucessu di machinazione necessariu, l'applicazione finale è a specificazione di a parte.

Macchine CNC ponu travaglià cù metalli, plastica, legnu, ceramica, composti è fibra.Tuttavia, Plastica è metalli sò i materiali più utilizati in a fabricazione CNC.Questu articulu discuterà solu i criteri di selezzione di foglia, cumpresi tutti l'aspettu di l'approcciu di selezzione, l'ottimisazione di materiale, è alcune megliu alternative di foglia.

Fattori à cunsiderà

Diversi fattori deve esse cunsideratu mentre decide di u materiale adattatu per u vostruLavorazione CNC prughjettu.

I fattori ponu esse divisu in cinque categurie.

  1.  Specificazioni di parti
  2. Operazioni di machining necessarie
  3.  Applicazioni d'usu finale
  4. Proprietà richiesti
  5.  Costu

1.          Specificazioni di parti

A selezzione di lamiera dipende assai da a specificazione di e parti richiesti, chì sempre mantene certe specificazioni per a so funziunalità.Alcune specificazioni impurtanti implicanu dimensione, spessore, tolleranza è finitura di a superficia.Mentre selezziunate l'opzioni di lamiera, queste specificazioni deve esse cunsiderate.Ogni tipu di sheet metal hà proprietà diffirenti.Queste proprietà deve esse verificate per determinà s'ellu currispondenu à e specificazioni di e parti.

Se i vostri pezzi seranu utilizatifinitura di a superficia cum'è a macchina, allura pudete sceglie u fogliu cù un finitu di superficia eccellente.Tuttavia, se finitura di a superficia cum'èrivestimentu in polvere, Zincatura, è pittura serà appiicata, vi putissi vulete verificà chì materiali sò fattibili per u finitura superficia nicissarii.In listessu modu, avete bisognu di verificà a dimensione, u grossu è a tolleranza sò ottenibili o micca cù u tipu di foglia di metallo chì selezziunate per u vostru prughjettu.

 

2.          Operazioni di machining necessarie

 

Lavorazione CNC cù lamiera

Lavorazione CNC cù lamiera

Sicondu u disignu di e parti, l'operazione di machinazione CNC necessaria pò esse identificata, cum'è fresatura,vultendu, perforazione, è altri.A foglia di metallu chì sceglite deve esse cumpatibile cù l'operazione di lavorazione CNC necessaria.Per esempiu, s'è vo selezziunà qualchi metallu particulare incompatibile cù machining, u vostru tempu è soldi sarà persu.Per esempiu, a durezza hè a chjave per i vostri pezzi, è selezziunate a lamina d'acciaio indurita, ma più tardi ùn pò micca pruduce a tolleranza necessaria durante a machining.

Dunque, avete bisognu di identificà quali operazioni di machining sò richieste è chì tipu di lamiera hè cumpatibile cù queste operazioni.

E caratteristiche metalliche influenzanu a funziunalità, a durabilità è l'efficienza di e parti.In quantu à l'opzioni di lamiera per a lavorazione CNC,applicazioni finalidi parti sò considerazioni critichi.Prima di selezziunà u tipu di foglia di metallo, duvete cunsiderà dui fattori cruciali in l'applicazioni finali.

·     Ambiente

Avete bisognu di affruntà e cundizioni ambientali in quale i pezzi seranu impiegati à a fine.Perchè l'ambiente influenza a resistenza di u calore, a resistenza à a corrosione, a resistenza chimica è l'esposizione à i raghji UV, l'elementu ambientale puderia micca esse cusì significativu se i vostri pezzi sò usati in casa.Tuttavia, duvete cunsiderà i fluttuazioni di a temperatura di l'usu esternu, a radiazione UV, l'umidità è l'esposizione chimica.

In u risultatu, a selezzione di sheet metal deve esse capace di sopra à sti cundizioni di travagliu.Per esempiu, sè vo avete bisognu di pezzi chì anu da esse utilizatu fora, avete da assicurà chì u materiale chì sceglite ùn affetta micca a tolleranza da e cundizioni esterni cum'è u calore è l'umidità.

·     Forza meccanica

Hè una altra considerazione in l'applicazioni finali.U materiale deve mantene a forza meccanica adatta durante a vita di u pruduttu.Basatu nantu à l'usu di e parti, pudete calculà a forza meccanica necessaria è u materiale chì pò furnisce quella forza.

 

3.          Proprietà richiesti

Ogni parte hà bisognu di a so propria gamma di pruprietà per a funziunalità.In cunseguenza, e proprietà desiderate di a parte duveranu currispondenu o entranu in a gamma di proprietà di Sheet metal (fisica, meccanica è chimica) mentre sceglite u megliu CNC sheet metal.

E caratteristiche fisiche di a lamiera, cum'è a forza di trazione, u rapportu forza-pesu, resistenza à l'usura è a flessibilità, seranu determinate da l'aspettu di l'applicazione di e parti.In generale, i metalli più pesanti anu una forza meccanica più grande, ma u limitu di pesu di e parti deve ancu esse cunsideratu.Dunque, u cursu d'azzione cunsigliatu hè di paragunà a forza meccanica è u rapportu forza-à-pesu.

Discutemu alcune proprietà impurtanti da cunsiderà durante u prucessu di selezzione.

·     Pesu

Se a lamina di metallu cumpleta u requisitu di forza per e parti, u pesu deve esse cunsideratu basatu annantu à l'applicazione.Per esempiu, u materiale deve esse estremamente ligeru se i pezzi sò per l'aviò.

·     Machinability

A caratteristica dopu hè a machinability di u materiale.I materiali di alta machinabilità facilitanu a machinazione CNC è aiutanu à mantene e tolleranze strette.Cusì, a machinability di sheet metal hà ancu un rolu in u prucessu di selezzione.Un'altra cosa chì vene cun machinability hè a cumpatibilità cù l'arnesi perchè Se cunsiderà u materiale estremamente duru, chì pò distrughje l'utensili di machining.

·     Cumportamentu termale

Esaminà e caratteristiche termiche è elettriche di i materiali chì soddisfanu e cundizioni operative in l'applicazioni finali.Cunsiderate a conduttività elettrica, u puntu di fusione è u coefficient di espansione termale.Se sceglite un materiale cù un puntu di fusione bassu è i vostri pezzi operanu à temperature elevate, questu puderia purtà à fallimentu.À u listessu tempu, cunzidira a conductività elettrica secondu l'applicazione desiderata.

 

4.          Costu

U costu hè una considerazione chjave quandu sceglite a megliu lamiera per a lavorazione CNC.Parechji materiali sò dispunibili in diverse gamme di prezzi chì rispondenu à tutti i bisogni di e parti desiderate.Dunque, u costu deve esse cunsideratu cum'è l'altri fattori.Hè nicissaria à analizà u Cost di sheet metalli basatu nantu à i so pruprietà, comu machinability, forza, durezza, pisu, è altri.

Per esempiu, l'aluminiu hè a megliu scelta postu chì hè menu caru cà u titaniu, ancu s'è i dui materiali rispondenu à i requisiti di forza à pesu per a scelta di foglia di metallo per i pezzi di l'aeronautica interna.

 

Una guida in trè passi per selezziunà a vostra megliu foglia

Sopra, avemu discututu tutti i fatturi impurtanti chì influenzanu u prucessu di selezzione di lamiera è decide chì tippi di lamiera seranu ideali per qualsiasi prughjettu di machining CNC.

Basatu nantu à i fatturi chì affettanu, ci sò trè passi cruciali chì pudete seguità per selezziunà a megliu lamiera per u vostru prughjettu.

Diagramma di flussu per u prucessu di selezzione

Diagramma di flussu per u prucessu di selezzione

Passu 1: Lista i vostri bisogni.

Avemu discututu chì u requisitu di parte hè chjave quandu sceglite u megliu materiale CNC.Duverebbe esse a vostra prima priorità.Cusì, lista tutti i requisiti cum'è Forza, Durezza, ligerezza, elasticità, finitura di a superficia, è altri.

Esempiu:

Proprietà richiesti

Valeur / Specificazione

Forza di Tensile

Bassu(< 100 MPa), mediu (< 500 MPa), o altu (> 500 MPa).Pudete fixà a forza di trazione necessaria in un intervallu (ie, X à Y MPa)

Forza cumpressione

Sceglite da Bassu, mediu è altu, o pò ancu esse una gamma specifica.

Durezza

Sceglite da Bassu, mediu è altu, o pò ancu esse una gamma specifica(ie, X à Y HRB)

Rapportu forza à pesu

Bassu, mediu o altu.Hè megliu specificà un intervallu per i pezzi sensittivi, cum'è e parti per l'equipaggiu medicale.

Finitura di a superficia

Cum'è machined, plating, paint, powder coating or any other types, for sensitive parts such as aircrafts, Hè megliu specificà una gamma di numeri di rugosità richiesti (Ra).

Machinability

Specificate Quale tipu di machinability hè necessariu nantu à a foglia (Alta, media, bassa)

Tolleranze

± X à Y mm

Elasticità

Altu, mediu o bassu.

 

In fondu, Elencu i requisiti specificendu una gamma o categuria (Bassu, mediu è altu).Un'altra cosa hè chì pudete listà ogni esigenza, micca limitata à l'esempiu sopra.

 

Passu 2: Short-list i materiali

Fighjemu i tipi cumuni di lamiera usata in a machinazione CNC.Avà elencu i varii tipi di metalli in ligna cù e specificazioni pre-listed.A lista di i materiali deve esse cumpatibili cù i requisiti.

·     Alluminiu

L'aluminiu offre un altu rapportu forza-pesu, machinabilità, duttilità, conduttività termica è elettrica, resistenza à a corrosione è efficienza di costu.Pò esse rapidamente machinatu è utilizatu in parechje industrii, cumprese l'automobile, l'aerospaziale, a custruzzione, l'apparecchi domestici, militari, elettrici è elettronichi.

·     Inossidabile

L'acciaio inossidabile furnisce alta resistenza meccanica, tenacità, resistenza termica, resistenza à l'usura è a strappi, è robustezza.L'acciaio inossidabile hà una superficia attraente chì hè simplice è hà un tonu d'argentu brillanti.In ogni casu, u tipu d'alliage afecta ancu e qualità specifiche.I trè ligami più populari sò 1215, 12L14 è 1018.

·     Brass

L'ottone offre un'eccellente usinabilità, una alta resistenza di trazione, resistenza à l'impattu è resistenza à u taglio.Hè assai populari per a fabricazione à bassa frizione, l'appellu esteticu è a produzzione di tolleranza stretta in l'industria elettrica, elettronica, automobilistica, difesa, aerospaziale, architettura, medica, idraulica, è assai più industrie.

·       Titanium

U vantaghju principali di u titaniu hè chì pò sustene l'ambienti estremi termali, chimichi è umidità senza cambià e so proprietà.Havi alti livelli di biocompatibilità, rapportu forza-à-pesu, è resistenza à a corrosione, facendu ideale per l'industria automobilistica, aerospaziale è medica.

·     Copper

Ancu s'ellu hè debule contr'à sustanzi cum'è acidi, sulfuri d'alogenu è suluzione di ammonia, u ramu hà grande qualità termica è elettrica, alta machinability, resistenza à a corrosione, è un appellu marrone rossu brillanti.Pò esse usatu per radiatori, valvole elettriche, sistemi di riscaldamentu è di rinfrescante, è diversi apparecchi elettrici.

·     Altri

In più di questi, ci sò diversi metalli cù proprietà uniche, cum'èBronzu, zincu è magnesiu.

 

Passu 3: Selezziunà u megliu fogliu da una lista corta

Selezziunate u materiale chì risponde megliu à tutti i bisogni dopu avè ristrettu l'scelta di fogli di metalli fatti di diversi materiali.Quandu pigliate una decisione, pigliate in contu u prezzu.Se i prezzi scendenu significativamente, pudete esse capace di cumprumissu à certi esigenze senza sacrificà a funziunalità.Tuttavia, se i pezzi sò sensittivi, avete bisognu di truvà u materiale chì hè assai cumpatibile cù i bisogni.

 

Pensu finali

A selezzione di a megliu lamiera per u vostru prughjettu di machining CNC hè abbastanza complicata.Include diversi fattori, ma cù Prolean, hè assai più simplice di ciò chì imaginate, offre servizii di lavorazione CNC per più di 50+ metalli è leghe.Pudemu machinà e parti à e vostre specificazioni cù tolleranze strette.I nostri ingegneri esperti vi aiuteranu à selezziunà i migliori materiali in u vostru budgetu è e caratteristiche desiderate.

 

FAQ

Quale lamiera seria u megliu per u mo prughjettu di machining CNC?

Ùn ci hè una solu suluzione.A lamiera appropritata per u vostru prughjettu CNC s'appoghjarà in parechje variabili, cumprese i vostri bisogni è e caratteristiche di un tipu particulari di lamiera.Per esempiu, l'Aluminium puderia esse u megliu metallu per e parti di l'aeronautica interna, mentri a foglia d'acciaio puderia esse a megliu scelta per i cumpunenti strutturali.In fondu, dipende interamente da e vostre necessità.

Chì sò i fatturi impurtanti per cunsiderà mentre selezziunate u megliusheet metal per a lavorazione CNC?

Ci sò diversi fattori cum'è i vostri bisogni, applicazioni finali, a fattibilità tecnica di a fabricazione, u costu, è assai di più.

Chì sò alcuni tipi cumuni di lamiera utilizati in a machining CNC?

I materiali di lamiera più populari utilizati in a machining CNC sò l'acciaio, l'aluminiu, l'ottone, u titaniu, u ramu, u zincu è u bronzu.


Tempu di post: 19-sep-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci