Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Passivazione - Un Prucessu di Trattamentu Superficiale

Passivazione - Un Prucessu di Trattamentu Superficiale

Ultima aghjurnazione 08/29, tempu per leghje: 5 minuti

Parts dopu à un prucessu di passivating

Parts dopu à un prucessu di passivating

 

Unu di i sfidi critichi per i metallurgisti, hè di prutezzione di u materiale da a corrosione è qualsiasi altri contaminanti di i prucessi di fabricazione, cum'è machining, fabricing, and welding creas debris, inclusions, metal oxides, è chimichi, grassu è oliu.Cù questi, quandu sò esposti à l'aria è l'acqua, assai metalli sò vulnerabili à a corrosione.Questu pruvucarà a parte metallica sottu stress è pò avè un impattu distruttivu durante a produzzione o in l'usu finale di u pruduttu.Dunque, ci hè bisognu di prutezzione di a parte metallica da queste contaminazioni è a corrosione.Un tali prucessu hèpassivazione di metalli, un prucessu di furnisce una capa d'ossidu fina è uniformeper aghjunghje a resistenza à a corrosione, allargà a vita di a parte, sguassate a contaminazione di a superficia, riduce u risicu di contaminazione di parte è allargà l'intervalli di mantenimentu di u sistema.

 

Cumu travaglia ?

Per prutege diverse leghe metalliche da a corrosione, una pratica di finitura chimica industriale hè largamente usata cum'è un prucessu post-fabbricazione cunnisciutu cum'è Passivazione.In questu prucessu, l'oxidanti ligeri cum'è l'acidu nitricu è citricu sò generalmente usati.U ferru exogeneticu, sulfuri è altre particeddi stranieri da a superficia ponu esse alluntanati da questi acidi è creanu una capa d'ossidu o film chì agirà cum'è un scudo protettivu.Questu diminuite a probabilità chì ci sarà una reazzione chimica trà u materiale metallicu è l'aria, chì presta a prutezzione di a superficia contr'à a corrosione senza cambià a so apparenza.A parte critica di stu prucessu hè chì l'acidu ùn deve micca affettà u metallu stessu.

 

Passi di u prucessu di passivazione

Ci hè principarmenti trè passi in u prucessu di passivating, chì creanu una strata d'ossidu magre è uniforme cumpleta nantu à a superficia metallica.

 

Passu 1: Pulizia di i cumpunenti

A pulizia di parti metalliche, vale à dì, caccià qualsiasi olii di superficia, chimichi o detriti lasciati da a machining hè u principiu di u prucessu di passivazione.A pulizia di cumpunenti mette un rolu criticu in stu prucessu, senza stu passu, l'uggetti stranieri nantu à a superficia di u metallu limitaranu l'efficacità di a passivazione.

 

Passu 2: Acid Bath Immersion

Per sguassà ogni particella di ferru liberu da a superficia, l'immersione di u cumpunente in un bagnu àcitu seguita dopu à u passu di pulizia.Ci sò trè approcci cumuni usati in stu passu di u prucessu

 

Passu 3:Bagnu à l'acidu nitricu

L'approcciu tradiziunale di passivazione hè l'acidu nitricu, chì redistribuisce a struttura moleculare di a superficia di u metale in modu più efficace.In ogni casu, per via di a so classificazione cum'è materiale periculoso, l'acidu nitricu hà qualchì svantaghju.Emette gasi tossichi chì sò periculosi per l'ambiente è ponu esse bisognu di un tempu di trasfurmazioni più longu cù una manipulazione speciale.

 

Passu 4:Àcitu Nitricu cù Sodium Dichromate Bagh

L'incorporazione di dichromate di sodiu in l'acidu nitricu intensifica u prucessu di passivazione cù certi alleati specifichi.Stu approcciu hè una opzione menu cumuna, cum'è u dichromate di sodiu amplifica i periculi di u bagnu di l'acidu nitricu.

 

Bagnu à l'acidu citricu

U bagnu di l'acidu citricu hè l'alternativa più sicura à l'acidu nitricu per u prucessu di passivazione.Ùn emette micca gasi tossichi, ùn hà micca bisognu di manipolazione speciale è hè ancu un approcciu eco-friendly.I cumposti di a passivazione di l'acidu citricu, risicheghjanu a crescita organica è i muffa, per quale hà luttatu per acquistà l'accettazione.Nta l'ultimi anni, l'innuvazioni anu eliminatu questi prublemi, facendu un accostu di costu.

Per restaurà a resistenza di corrosione di u metallu à u so statu di materia prima, indipendentemente da l'approcciu applicatu, stu prucessu di bagnu pruduce una reazzione chimica nantu à a superficia di u cumpunente.Questu aghjunghje una capa fina è uniforme di una film d'oxidu cù a presenza di molècula di ferru pocu à nimu.

 

Metodologie di passivazione

1.  Immersione in cisterna:U cumpunente serà immersa in un tank chì hà a suluzione chimica è hè vantaghju per trattà tutte e superfici di fabricazione à u stessu tempu per uniformità di finitura è resistenza à a corrosione ottima.

2. Circulazione:Hè precisamente cunsigliatu per piping chì portanu i liquidi corrosivi, in quale a suluzione chimica hè circulata per un sistema di pipework.

3. Applicazione spray:A suluzione chimica hè spruzzata nantu à a superficia di cumpunenti.L'eliminazione di l'acidu propiu è e prucedure di sicurezza sò essenziali per stu tipu di metodulugia è hà vantaghju per u trattamentu in situ.

4. Applicazione di gel:Brushing in pasti o gels à a superficia di u cumpunenti, u trattamentu manuale pò esse realizatu.Hè vantaghju per u trattamentu puntuale di saldature è altre zone intricate chì necessitanu dettagli manuali.

 

Chì materiali pò esse passivatu?

·       Anodizingd'aluminium et titane.

·       Materiali ferrosi cum'è l'azzaru.

·       Stainless steel, chì pò avè una superficia d'oxidu di cromu.

·       Nickel, Alcune applicazioni anu fluoru di nichel.

·       Silicone, Diossidu di Silicone chì hè adupratu in l'industria di i semiconduttori.

 

 

Applicazioni di u prucessu di passivazione

Per a durabilità è a longevità rinfurzata, una varietà di industrii capitalizeghja cumpunenti chì i fabricatori anu finitu a fabricazione cù u prucessu di passivazione.

Medica:In u settore di a salute, per diminuisce a contaminazione croce dannosa nantu à l'equipaggiu medicale, i prufessiunali utilizanu u prucessu di passivazione.A capa d'ossidu nantu à e superfici passive salvaguarda contr'à i contaminanti microscòpichi, purtendu à una superficia pulita è liscia chì hè più faciule da sterilizà.

Alimenti è Bevande:I requisiti sanitari sò fattori essenziali per parechje industrii. Per riduce u risicu di corrosione è di corrosione chì compromette l'equipaggiu o di i prudutti finali trattati, a passivazione di i cumpunenti hè di primura.

Industria aerospaziale:I cumpunenti chì ponu esse bisognu di passivazione sò pezzi d'acciaio inossidabile, attuatori, attuatori idraulichi, cumpunenti di l'attrezzatura di atterraggio, barre di cuntrollu, cumpunenti di scarico in i motori jet è elementi di fissazione di Cockpit.

Equipamentu pesante:Cuscinetti a sfera è elementi di fissazione

Militari:Armi di focu è equipamentu militare

Settore energeticu:Distribuzione di energia è Trasmissioni

 

Pro è Cons di u prucessu di passivazione

 

Pros

·       Eliminazione di contaminanti rimanenti dopu a machining

·       Aumentà a resistenza à a corrosione

·       Riduce u risicu di contaminazione durante u prucessu di fabricazione

·       Prestazione di cumpunenti rinfurzata

·       Finitura / apparenza uniforme è liscia

·       Superficie brillanti

·       Superficia faciule da pulisce

 

Cons

·       A passivazione ùn hè micca efficau à sguassate i contaminanti da e parti saldate.

·       Sicondu a lega metallica specificata, a temperatura è u tipu di bagnu chimicu deve esse mantinutu.Questu aumenterà u costu è a cumplessità di u prucessu.

·       U bagnu di l'acidu pò dannà certi alleati di metalli, chì anu un pocu cuntenutu di cromu è nichel.Dunque, ùn ponu esse passivati.

 

 

FAQ in quantu à a passivazione

1.  A passivazione hè uguale à u marinatu ?

No, u prucessu di Pickling elimina tutti i detriti, u flussu è altri contaminanti da a superficia di e parti saldate è li preparanu per a passivazione.Pickling ùn pò micca prutegge l'azzaru da a corrosione, solu pulisce a superficia per a passivazione.

2.  A passivazione rende l'acciaio inossidabile a prova di corrosione?

Innò, ùn ci hè nunda cum'è 100% a prova di corrosione.Tuttavia, i pezzi in acciaio inox anu una vita eccezziunale longa per via di u prucessu di passivazione.

3.  A passivazione di l'acciaio inox hè facultativa?

No, a passivazione hè un prucessu essenziale per i cumpunenti in acciaio inox.U cumpunente serà suscettibile à l'attaccu da a corrosione in un periudu assai cortu senza prucessu di passivazione.


Tempu di Postu: Aug-26-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci