Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Stampaggio a iniezione: Panoramica di a tecnulugia, vantaghji è svantaghji

Stampaggio a iniezione: Panoramica di a tecnulugia, vantaghji è svantaghji

 Tempu di lettura stimatu:4 minuti, 20 seconde

macchina di stampaggio a iniezione

Macchina di stampaggio a iniezione, Fonte da: wilimedia

Cos'è l'injection molding?

L'injection molding hè un prucessu di fabricazione chì produce pezzi injecting materiale fusu in un moldu.L'injezione pò esse fatta cù una varietà di materiali, più comunamente polimeri termoplastici è termoset.U materiale di a parte hè alimentatu in un canna riscaldatu, mischju (usendu un vite di vite), è poi injected in una cavità di u moldu induve si rinfriscà è s'endurisce in a forma di a cavità.Dopu chì u pruduttu hè disignatu, di solitu da un designer industriale o un ingegnere, hè fattu di metallu da un fabricatore di stampi è machinatu di precisione per furmà a forma di a parte desiderata.L'injection molding hè largamente utilizatu per fà una varietà di parti, da u più chjucu cumpunente à u pannellu tutale di u corpu di un automobile.

 

Applicazione industriale

 

Chì sò i vantaghji di l'injection molding?

Efficienza assai alta

U prucessu di stampa iniezione hè assai veloce.U termoplasticu fusu si rinfriscà rapidamente in u moldu di metallu è u tempu trà i ciculi pò esse cortu quant'è 20 seconde, facendu u prucessu efficiente è costuali.

A macchina pò ancu eseguisce 24/7, chì riduce u tempu di produzzione tutale.

 

Precisione impeccable

stampatura à iniezione di cumpunenti

A causa di u metudu in u quale u materiale hè injected in u moldu è poi modellatu da u moldu, u numeru di difetti pò esse ridutta à u minimu.

Comu pudete imagine, sta precisione hè impurtante in quasi tutte l'industrii, soprattuttu in quelli chì ùn ponu micca cumprumissu à a qualità, per quessa chì l'injection molding hè cusì populari in campi esigenti cum'è l'aerospaziale è l'automobile.

Dettagli intricati

Ancu se certi principii di cuncepimentu deve esse seguitu, i stampi d'iniezione ponu esse fatti in una varietà di formi cumplessi, chì permettenu a fabricazione di parti plastiche intricate.

Pudete aghjunghje parechje ditaglii à u disignu di u moldu è assicuratevi chì ogni dettagliu hà da vene à a vita cù u moldu.

 

Durabilità

A cuntrariu di a maiò parte di l'altri metudi di produzzione, l'injection molding offre pussibulità avanzate in quantu à a durabilità è l'affidabilità di e parti di plastica prodotte.

Per esempiu, pudete aghjunghje filler à i muffa di iniezione chì create, chì aiuta à riduce a densità di u materiale plasticu è rende ogni parte più forte.

 

L'automatizazione

Unu di i mutivi principali per l'alta coherenza di e parti chì utilizanu prucessi di stampaggio iniezione hè chì parechji di i prucessi di fabricazione attuale ponu esse automatizati.

Questu significa chì u potenziale per l'errore umanu pò esse minimizatu, è ancu permette à e macchine di pruduce à un ritmu gestibile per un cuntrollu efficace di u tempu di guida.

 

U costu-efficacità

In a maiò parte di i casi, l'injection molding hè una di e soluzioni più efficaci chì pudete truvà per a produzzione di pezzi.Ancu s'è u costu iniziale di trasfurmazioni di l'injection injection hè altu.Perchè i stampi metallichi devenu esse fabbricati cù prucessi cum'è a machinazione CNC o a fabricazione additiva di metalli, chì necessitanu un costu significativu di materiale è di travagliu, u costu per unità per i pezzi stampati à iniezione pò esse assai bassu cum'è u numeru di pezzi produtti aumenta.

 

Vasta gamma di materie prime è opzioni di culore

Stampaggio a iniezione ABS

U prucessu di stampa iniezione hè abbastanza cumpatibile cù parechji plastichi diffirenti.Pudete sceglie di plastica, gomma termoplastica, plastica resistente chimicamente, plastica biodegradable, è assai altri.I plastichi ponu esse selezziunati nantu à parechji fatturi, cumprese a forza di tensione è di l'impattu, a flessibilità è a resistenza à u calore.

I pezzi stampati in iniezione sò ancu faciuli di culore, chì hè unu di i motivi chì u prucessu hè cusì largamente utilizatu in i prudutti di u cunsumu.Pudete ancu sceglie di quasi ogni culore imaginable, è ancu di una larga gamma di finiture, sia per scopi estetici sia funziunali.

Chì sò i svantaghji di l'injection molding?

Avà chì avemu capitu perchè l'injection molding hè cusì efficace, fighjemu un ochju à alcuni di i so svantaghji per furniscevi una stampa più cumpleta.

Cum'è una tecnulugia di trasfurmazioni, l'injection molding hà boni vantaghji in quantu à a produtividade, a precisione è a selezzione di materia prima, ma ùn pudemu micca aspittà chì un prucessu copre tutte e necessità di cuncepimentu.Allora, fighjemu un ochju à alcuni di i so svantaghji è limitazioni di produzzione per furniscevi riferimenti di prucessu per u vostru disignu di produttu.

 

Altu costu iniziale di muffa

Ancu s'è u costu di unità di pezzi stampati iniezione pò esse rializatu assai bassu.In ogni casu, cum'è avemu citatu prima, prima di a fabricazione attuale, avete bisognu di disignà u moldu è fà u moldu, è u costu di u moldu ùn deve esse micca sottovalutatu.Un bonu disignu è una cooperazione efficace da u fabricatore sò cruciali, cusì vi ricumandemu di utilizà u serviziu di stampa di iniezione di Prolean.Pudete sempre cuntattà i nostri ingegneri per una cunsultazione è una citazione.

stampatura iniezione

Size Design

Mentre chì i machini di stampatura à iniezione ponu pruduce parti abbastanza grande finu à circa 60 cubic inch, se avete bisognu di una parte più grande, pudete avè da sceglie un altru mètudu di fabricazione, cum'è a fabricazione plastica.

In ogni casu, in a maiò parte di i casi, a vostra parte sarà più prubabilmente adatta à i paràmetri perfettamente, cusì duvete esse bè.

 

Tempu di consegna

Questu hè chì u prucessu di pruduzzione attuale di l'injection injection si svolge dopu chì a produzzione di u moldu hè cumpleta.A fabricazione di massa ùn pò esse realizatu durante a fase di cuncepimentu è di fabricazione di u moldu.Per quessa, pò esse di più tempu chè qualchi altri prucessi.Almenu in volumi più chjuchi.

 

logu PL

L'injection molding hè largamente utilizatu in diverse industrii è ponu ottene una produzzione di massa precisa è precisa di pezzi in pocu tempu.Prolean Tech offre servizii di stampaggio per iniezione per decine di materiali, cumpresi plastichi è elastomeri.Simply upload yourschedariu CADper un preventivu rapidu è gratuitu è ​​cunsultazione nantu à i servizii cunnessi.


Postu tempu: Apr-01-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci