Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Gear Machining Guide Spiegà cù Video, Mettudi Machining è Prucessi

Gear Machining Guide Spiegà cù Video, Mettudi Machining è Prucessi

Ultima aghjurnazione 09/14, tempu per leghje: 9mins

 

In a fabricazione è u funziunamentu di a machina, l'ingranaggi cum'è un cumpunente impurtante, per a rotazione meccanica, per assicurà chì u funziunamentu nurmale di a machina ghjoca un rolu chjave, a fabricazione di ingranaggi hè in una certa misura determina a qualità generale di a machina è l'efficienza operativa.

Questu articulu presenta sei scenarii di metudi di trasfurmazioni di gear.I metudi di trasfurmazioni di u prucessu di fabricazione di l'ingranaggi, i prucessi di machining è i so bisogni sò discututi, cumminati cù u prucessu di fabricazione di l'ingranaggi in l'applicazione di prublemi cumuni in u prucessu di trasfurmazioni è e strategie di suluzione, per furnisce una guida simplice per u processu è a fabricazione di l'ingranaggi, in modu chì pudete sceglite u prucessu ghjustu, pudete ancucuntattate i nostri ingegneripè ottene infurmazioni riguardanti a fabricazione di ingranaggi.

 Guida per la lavorazione di ingranaggi

 

Cuntinutu

1 Illustrazione di 6 tippi di machina meccanica di ingranaggi

2 U prucessu di fabricazione di l'ingranaggi è e so esigenze

3 Prublemi cumuni è suluzioni in l'applicazione di prucessi di machining in u prucessu di fabricazione di ingranaggi

 

1 Metudu di Trattamentu Meccanicu di Gear

L'ingranaggi anu diverse forme di forma di denti, di quale a forma di denti involute hè a più cumuna.Ci sò dui tippi maiò di metudi di machining cumunimenti usatu pi forme di denti involute, vale à dì u metudu furmendu è u metudu sparghjera.

1) Fresatura di denti

I denti di fresatura cù fresa di fresa modulu in forma di discu appartene à u metudu di furmazione, è a forma di a sezione trasversale di u cutter currisponde à a forma di i denti di l'ingranaggio.I denti sò machinati fora.Dopu a fresatura di una punta di un dente di l'ingranaggio, u mecanismu di indexazione hè indiziatu manualmente per turnà un dente, è dopu un altru slot di denti hè fresatu, è cusì, finu à a fine di tutte e fresatura.

 Lavorazione di ingranaggi per metudu di fresatura

Lavorazione di ingranaggi per metudu di fresatura

  • Applicazione

Stu metudu hà una bassa efficienza di trasfurmazioni è precisione, è hè adattatu solu per a produzzione di pezzi unichi è di picculi batch.

2) Triturazione di forma

Ancu appartene à u metudu di furmazione di trasfurmazioni, a rota di grinding ùn hè micca faciule di vistimentu, cusì menu usu.

 Formazione è triturazione di ingranaggi

Formazione è triturazione di ingranaggi

3)Metudu di fresatura

U metudu di freccia 

U metudu di freccia

L'uttellu per taglià i spazii di l'ingranaggi durante u hobbing hè un hob, chì hè un verme per via di u grande angulu di elevazione spirale di u hob.U fogghiu hè slotted in a direzzione perpendiculare à u groove spirale, furmendu una quantità di taglienti, è u so prufilu normale hà una forma di rack.

Dunque, quandu a piastra gira continuamente, i roti d'ingranaggi ponu esse cunsideratu cum'è u muvimentu di un rack infinitamente longu.À u listessu tempu, l'attrezzatura di cutter taglia da cima à fondu, mantenendu a relazione di meshing trà u rack (hob) è l'ingranaggio in biancu, è u hob pò processà a forma d'ingranaggio involute nantu à l'ingranaggio in biancu.

 Principiu di l'ingranaggi

Principiu di l'ingranaggi

 

  • caratteristiche di prucessu

(1) U processu di hobbing di u metudu di sparghjera hà una alta precisione di trasfurmazioni, è ùn ci hè micca un errore teoricu in a curva di l'ingranaggio di u metudu di furmazione di fresatura, cusì a precisione di splitting hè alta, è pò generalmente processà ingranaggi cù 8 ~ 7 livelli. di precisione.

(2) Una piastra pò processà ingranaggi cilindrichi cù u stessu modulu è l'angolo di pressione cum'è a piastra ma cù numeri di denti differenti.

(3) A fresatura di alta produttività hè un taglio cuntinuu, senza perdita di tempu ausiliaria, a produtividade hè generalmente più alta di fresatura è inserimentu di ingranaggi.

 

  • Applicazione

Hobbing hè adattatu per a produzzione di picculi pezzi è a pruduzzioni di massa.

4) Rasatura di ingranaggi

 Rasatura di ingranaggi

Rasatura di ingranaggi

In a produzzione di massa, a rasatura di l'ingranaggi hè un metudu di finitura cumuni per e superfici dentali non indurite.U so principiu di funziunamentu hè di aduprà u cuteddu di rasatura è l'ingranaggio per esse processatu per u muvimentu di meshing liberu, cù l'aiutu di u parente slip trà i dui, da a superficia di denti rasa chips assai fini, in modu di migliurà a precisione di a superficia di i denti. .A rasatura pò ancu formate denti in forma di tamburinu per migliurà a pusizione di l'area di cuntattu di i denti.

  • caratteristiche di prucessu

1. A precisione di rasatura hè generalmente 6 à 7, a rugosità di a superficia Ra hè 0,8 à 0,4μm, per a finitura di ingranaggi unquenched.

2. Alta produtitività di rasatura, trasfurmazioni di un gear medium size generalmente solu 2 à 4 min, cumparatu cù grinding, pò migliurà a produtividade da più di 10 volte.

3. Perchè u prucessu di rasatura hè una maglia libera, a macchina ùn si sparghje micca in u muvimentu di a catena di trasmissione, cusì a struttura di a macchina hè simplice, faciule d'aghjustà a macchina.

  • Applicazione

A rasatura hè un metudu largamente utilizatu per a finitura di i denti di l'ingranaggi, in particulare per a pruduzzione cuntinuu di grande quantità, è hè generalmente utilizatu per a finitura di ingranaggi senza indurimentu per via di u so rendimentu altu costu.A rasatura hè attualmente aduprata principalmente per a finitura di ingranaggi cilindrichi, ma stu metudu hè stata inizialmente utilizata per a rasatura di ingranaggi di verme.In i primi tempi, ci era ancu bar shaving cutters, chì eranu ancu usati per finisce ingranaggi cilindrichi, ma per via di a so struttura eccessivamente cumplessa, sò raramente utilizati à l'oghje.

5) Formazione di l'ingranaggi

 Forma di ingranaggi

Forma di ingranaggi

A forma di l'ingranaggi hè un tipu di prucessu di taglio di l'ingranaggi chì hè comunmente utilizatu in più di u hobbing.Quandu si formanu, u formatore di l'ingranaggi è a pezza di travagliu sò equivalenti à a maglia di un paru di ingranaggi cilindrichi.A forma di muvimentu di a pezza di travagliu è a forma di l'ingranaggi hè mostrata in Figura a.Durante a furmazione di l'ingranaggi, l'uttellu fa un muvimentu lineale alternativu à alta velocità in a direzzione di l'asse di u travagliu è processa tutti i profili di denti di l'ingranaggio nantu à a pezza.In u prucessu, l'arnesi taglia solu una piccula parte di u groove di u dente di u travagliu cù ogni reciprocazione, è a curva di a superficia di u dente di u groove di u dente di u travagliu hè cumpostu da l'involucramentu di u tagliu di u cuteddu d'inserimentu, cum'è mostra in Figura b. .

U principiu di a forma di gear

U principiu di a forma di gear

  • Applicazione

In generale, a produtividade di hobbing hè più altu ch'è quella di furmà, perchè a furmazione hè un muvimentu reciprocante è u colpu di ritornu ùn taglia micca.U sistema di forma di l'ingranaggi hè menu rigidu è a quantità di taglio ùn pò esse troppu grande.In ogni casu, per ingranaggi di modulu chjucu (m <2,5 mm), a produtividade di forma pò esse più altu ch'è quella di hobbing.Per ingranaggi sottili, a produzzione di una sola pezza, a lunghezza di tagliu di hobbing hè grande, pò esse micca pruduttivu cum'è a forma.

6) Triturazione di ingranaggi per u metudu di sparghjera

U muvimentu di taglio di u metudu di sparghje hè simili à quellu di hobbing è hè un metudu di finitura di denti, soprattuttu per ingranaggi induriti, chì hè spessu l'unicu metudu di finitura.U metudu di sparghjera pò esse usatu per macinare i denti cù ingranaggi di verme o cù roti cunici o di discu.

 

2 U prucessu di fabricazione di l'ingranaggi è e so esigenze

1) Forgiatura di spazii

U prucessu di forgiatura di blanks in a fabricazione di ingranaggi hè largamente utilizatu, di solitu in forma di forgiatura è embossing à caldu.Cù u sviluppu graduali di a tecnulugia di fabricazione è di trasfurmazioni di l'ingranaggi, a tecnulugia di rotulazione incruciata hà gradualmente cuminciatu à esse largamente usata in a produzzione di fusti meccanichi, in particulare in a trasfurmazioni è a fabricazione di pezzi di travagliu di tippu d'arburu.U prucessu di forgiatura ruvida richiede una alta efficienza di trasfurmazione è precisione per riduce u costu di a fabricazione di l'ingranaggi è riduce u perdu di risorse.

 Forgiatura di spazii

Forgiatura di spazii

2)Normalizazione

A fabricazione di ingranaggi hè difficiule di cuntrullà a freccia di rinfrescante di u travagliu, chì hè influinzatu da l'ambienti circundante, i prublemi di l'equipaggiu, u funziunamentu manuale è altri fattori, chì causanu certi ostaculi à l'uniformità di a struttura urganisazione, per quessa hè necessariu di trattà cù calore u metallu. tagliu.Stu prucessu appiicatu à u prucessu di normalizazione isotermale si riferisce à u prublema di evità a deformazione termica di i materiali d'acciaio di l'ingranaggi à una temperatura adattata dopu a durezza di taglio di l'ingranaggio è u trattamentu di trattamentu termicu.

nurmalizà

3)Processu di turnu

A fabricazione è a trasfurmazioni di l'ingranaggi per i requisiti di precisione di posizionamentu di l'ingranaggi sò alti, attualmente in u processu di blanks di ingranaggi sò generalmente bisognu di applicà à u tornu CNC, secondu i requisiti di a faccia finale è u foru per a verticalità, migliurà a precisione di u dente in biancu, per assicurà a qualità di a fabricazione di l'ingranaggi è a trasfurmazioni, cumpresi u foru, a faccia finale, a qualità di trasfurmazioni di diametru esternu, etc.. Improve l'efficienza di trasfurmazioni di u tornu CNC guarantiscenu in modu efficace i benefici ecunomichi è riduce u numeru di l'equipaggiu.

4) Fresatura è inserimentu

In ordine per migliurà a vita di serviziu di l'arnesi, dopu à u hobbing, inserisce l'affilatura di coltelli, cù u rolu di a tecnulugia di re-coating, riduce u nùmeru di rimpiazzamentu di l'utensili, assicura in modu efficace a vita di l'uttellu, per furnisce una guaranzia di trasfurmazioni stabile. , è prumove l'efficienza ecunomica di a produzzione.

5) Rasatura

In u prucessu di finitura di a fabricazione di l'ingranaggi, a rasatura hè unu di i metudi di trasfurmazioni assai cumuni, hè largamente utilizatu in a produzzione di fabricazione di ingranaggi, cum'è un prucessu di produzzione chjave, a rasatura hà vantaghji forti, micca solu alta efficienza, è hà u vantaghju di facilità à ottene. a forma di i denti è i bisogni di l'orientazione di i denti.

6) Trattamentu termale

U prucessu di trattamentu termicu, in i metudi di trasfurmazioni di a fabricazione di l'ingranaggi, u più cumuni di nitruring, carburizing, quenching heat treatment in issi modi.Dopu stu prucessu, a durezza di a superficia di l'ingranaggi hè assai aumentata, è a durezza plastica di u centru hè assai rinfurzata, chì prumove l'estensione di a vita di l'ingranaggi è rafforza in modu efficace a resistenza à a fatigue è a resistenza à l'usura di l'ingranaggi.

7) Prucessu di macinazione

U prucessu di macinazione in a fabricazione di ingranaggi si riferisce à u prucessu di finitura per certe pusizioni, cumpresu u diametru esternu, u rivestimentu internu è a faccia finale di l'ingranaggio, in modu di prumove a migliione di a precisione di l'assemblea è di a stallazione.

8) Ispezione

L'ispezione hè una parte critica di u prucessu di fabricazione di l'ingranaggi è si riferisce à l'ispezione è a pulizia di i denti, chì sò generalmente realizati prima chì l'ingranaggio hè assemblatu.L'osservazione è l'analisi cumpleta di a deviazione di l'adattamentu di i denti, l'applicazione di un strumentu d'ispezione cumpleta, migliurà l'efficacità di l'ispezione per prevene prublemi cum'è u rumore di l'ingranaggi.

 

3 Prublemi cumuni è suluzioni in l'applicazione di prucessi di machining durante a fabricazione di l'ingranaggi

Q: numeru imprecisu di denti

A: Quandu uu numeru di denti hè imprecisu, A più attenzione deve esse pagatu à a selezzione raziunale di i fugliali, è i fugliali cù un angulu di helix simili, u stessu angulu di pressione di a freccia è u stessu modulu di stufa deve esse usatu.

Q: Grande errore di forma di denti

A: Quandu u prublema digrande errore di forma di denti si trova, poi aghjustate l'angolo di stallazione di a piastra in u tempu.Determina se a dimensione di l'ingranaggio in biancu è a direzzione di u muvimentu supplementu sò precise per assicurà a qualità di a fabricazione di l'ingranaggi.

Q: Asimmetria di a forma di denti

A: U cumuniasimmetria di a forma di i dentiU prublema pò esse risolta aghjustendu u fogghiu.Aduprate una smerigliatrice per l'affilatura di piastra cun alta precisione è sceglite una smerigliatrice per l'affilatura di piastra à un prezzu ragiunate è faciule d'operare per prumove a precisione di l'installazione di a piastra è a qualità di l'affilatura.All-around cuntrolla a stallazione è u funziunamentu di l'ingranaggi di scambiu, rinfurzà a stabilità di u funziunamentu di u tornu, è migliurà a qualità generale è l'efficienza di trasfurmazioni di a fabricazione di l'ingranaggi.


Tempu di post: 17-May-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci