Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Nichelatura senza elettro: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Nichelatura senza elettro: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Ultima aghjurnazione 08/31, tempu di lettura stimatu: 6 minuti

 

 Parti cù nichelatura elettroless

Parti cù nichelatura elettroless

U nichel hè u quintu metale più cumunimenti truvatu nantu à a terra, cù un aspettu brillanti, una durezza eccellente è e proprietà resistenti à a corrosione, chì u facenu ideale per u revestimentu preventivu nantu à a superficia di altri materiali.In u risultatu, u nichel hè a megliu opzione di placcatura per parechji metalli cum'èaluminium, azzaru, ramu, tungstenu, polimeru, è assai di più.Nichelatura elettrolesshè un prucessu di placcatura chimica populari da una suluzione chì cuntene nichel, sulfate, fosfatatu è àcitu carbulicu.Queste suluzioni sò mischiate è riscaldate prima di prucede cù u plating.Stu prucessu hè stata utilizata in l'industria di fabricazione per più di 50 anni, cusì pudete imaginà quantu hè populariapplicazioni di finitura di a superficia.

Soluzioni aduprate in a nichelatura elettroless

Ci sò diverse suluzioni chimichi aduprate per a nichelatura elettroless.Capemu ognunu di elli à traversu u tavulu di studiu comparativu sottu;

SN

Chimica

 

Role

Esempii

 

1

Sali solubili di Nickel

 

Hè ridutta è dipositu nantu à a superficia di u materiale da rivestire (substrat)

 

Nickel chloride (NiCl₂), Nickel Sulfate (NiSO₄)

2

Agente riducente

 

Hè ossidatu riducendu l'ioni metallicu.

 

Formaldeide (CH 2 O ), ipofosfito

 

3

Agente di complexion

 

Migliurà a qualità di a deposizione di nichel

 

Fluoruri, glicinati, succinati

 

4

Stabilizzatore

 

Impedisce a descomposizione di u bagnu di plating

 

Thallium, Calcium

 

5

Buffer

 

Cuntrolla u PH di u bagnu di plating per ottene una deposizione fina è uniforme di Nickel

 

Acetate di sodiu, idrossidu di sodiu

 

 

Cumu funziona?

Principiu di travagliu

Principiu di travagliu

Quì, electro-less significa chì nisuna corrente hè aduprata in u prucessu di plating.Invece, l'agente di riduzzione furnisce l'elettrone per a riduzzione di ioni di metalli, risultatu in un altu putere di lanciu.U nickel ion (2e +) in a suluzione, mentre chì reagisce cù l'agenti reducing (2e-), depositanu u Nickel nantu à a superficia di u materiale di sustrato.

Ni2+(da a suluzione di sal di nichel) + 2e- (da l'Agente Reducing) = Ni (nantu à a superficia di u sustrato)

 

Passi di nichelatura elettroless

Passu 1: Preparazione per u plating

U primu passu hè di pulizziari e parti da esse rivestite in modu chì ogni contaminazione, cum'è polvera, oliu, slags, greases, è qualsiasi chimica nantu à a superficia, hè lavata, preparendu per a megliu aderenza di nickel coating.Induve l'agenti di pulizia cum'è l'acidu sulfuricu è l'acidu cloridicu sò usati, hè lavatu cù acqua distillata in un bagnu caldu per neutralizà l'acidu è impediscenu di degradà a superficia.

Passu 2: Trattamentu nantu à u bagnu di plating

Impianto di trattamento per la nichelatura senza elettrodo

Impianto di trattamento per la nichelatura senza elettrodo

Dopu a pulizia di e parti è a preparazione di a suluzione di bagnu, u prucessu di plating pò principià.I pezzi sò avà immersi in un bagnu di nichelatura chì cuntene carichi pusitivi.U materiale chì deve esse rivestitu attrae ioni di nichel caricati positivamente à a so superficia, risultatu in una fina capa di revestimentu.Perchè a nichelatura elettroless ùn hà micca bisognu di una fonte elettrica, a temperatura di u bagnu di plating hè a variabile di cuntrollu primaria in u prucessu (70 à 90).0C hè preferitu).

U grossu di a capa di nichel dipositu varieghja trà 5 è 25 microns per ora.In ogni casu, perchè ùn ci hè micca currente è hè un prucessu di plating autocatalytic, ùn ci hè micca un tali limitu in u gruixu;cum'è u tempu di trattamentu aumenta, cusì sarà u spessore di deposizione.

Step3: Post-processing

Durante a fase di post-processing, i particeddi attaccati è i residui sò sguassati per rinfurzà cù una suluzione d'acidu, alkali è surfactant.Allora, finisci supplementari, cum'è lucidatura, cera, è altri, sò applicati sicondu i bisogni.

 

Fattori influenzanti in a nichelatura elettroless

Diversi fattori influenzanu i risultati di u nichel electroless plating, chì deve esse cuntrullati per ottene a qualità di finitura di a superficia necessaria.

1.          Imperfezzione nantu à a superficia

A nichelatura hè affettata da imperfezioni di a superficia cum'è bave, scorie è ruggine preformata.Allora a megliu idea hè di mantene queste cose in mente mentre u machining è poi sguassate i difetti cù u prucessu di sbavatura.

2.          Pulitezza di a superficia

Prima di prucede cù a nichelatura, a polvera, l'olii o i saponi furmati da a saponificazione di l'oliu da un pulitore alkaline deve esse eliminatu.Se a pulizia di a superficia ùn hè micca fatta currettamente, a capa di Nickel pò sbuchjarà o si dannarà dopu à qualchì tempu.

3.          valore PH

Mantene u valore di PH hè criticu per a nichelatura uniforme cù un approcciu elettroless.A scala PH deve esse trà 3,8 è 5. In a suluzione, hè previstu chì u pH tende à aumentà cum'è u tempu passa, cusì i suluzioni stabilizzatori è tamponi deve esse usatu per mantene u PH stabile in tuttu u prucessu di trattamentu.

Quandu u PH cresce, si formanu più ioni d'idrossidu, chì si liganu cù ioni di nichel è formanu l'idrossidu di nichel, chì hà un culore verde chjaru.

4.          A cuncentrazione di Nickel ion

A suluzione di sali aduprata in a superficia di trattamentu hè a fonte di ioni di nickel depositata nantu à a superficia di u sustrato.Dunque, se a cuncentrazione di ioni di nichel hè bassa, u prucessu di placcatura diventa più lento.In ogni casu, a cuncintrazione troppu alta hè dipositata più veloce, ma a deposizione ùn serà micca uniforme.A gamma standard di cuncentrazione di nichel hè trà20 è 45 g/l.

5.          Temperature

A temperatura di u bagnu di trattamentu deve esse trà70 è 900C.Quandu a temperatura aumenta, certi cumpunenti aromatichi di l'additivi s'evaporanu, esigendu più tempu per a deposizione.

 

Vantaghji

Cum'è l'altri approcci di placcatura è finitura di a superficia, u vantaghju primariu hè chì e parti rivestite è i prudutti diventanu assai resistenti à a corrosione è resistanu à l'effetti ambientali critichi.Ma, in più di quessa, a nichelatura elettroless hà assai più benefici.Fighjemu alcuni vantaghji cruciali in detail.

Low cost

Unu di i fatturi di costu in l'approcciu di finitura di placcatura hè u costu di l'electricità.Tuttavia, postu chì a nichelatura electroless ùn hà micca bisognu di una fonte elettrica, hè più prezzu di l'altri metudi, cum'è a zincatura.

Rivestimentu uniforme

A nichelatura elettroless si traduce in un revestimentu uniforme nantu à a superficia di u sustrato.A temperatura, u valore PH di u bagnu di placcatura, a cuncentrazione di ioni di nichel, u tempu di trattamentu, è parechji altri fattori ponu esse cuntrullati per ottene u spessore desideratu di nichel.

Cuerenza dimensionale

Perchè u grossu di placcatura finu à 5 micron hè ottenibile, ùn affetta micca a tolleranza necessaria nantu à e parti.

Durezza

U cuntenutu di fosforu di u bagnu di placcatura influenza a durezza di e parti placcate.I bassi livelli di fosforu aumentanu a durezza mentre diminuiscenu a resistenza à a corrosione di a strata di placcatura.

Riparazione di a superficia minore

A nichelatura elettroless aiuta ancu à a riparazione di crack minori nantu à a superficia di u sustrato.Per quessa, pò esse assai benefiziu à piattu nooks, crannies, e lacune cechi cù un spessore uniforme.

Esteticu è altri benefici

U culore giallu-biancu di a nichelatura offre una bellezza estetica attraente à i patti è i prudutti.Inoltre, hè menu cumplessu.Ùn hè micca bisognu di un prucessu di filtrazione cumplicatu.In u scenariu di l'oghje, l'equipaggiu automatizatu hè dispunibule in l'industria di fabricazione, facendu più faciule per cuntrullà u prucessu.

 

Applicazioni

U prucessu di nichelatura elettroless cuntribuisce à diverse industrii per rende i so cumpunenti resistenti à a corrosione è durable.Siquenti sò l'industrii chjave induve u nichel plating hè utilizatu;

SN

Industria

Parti applicabili

Chì face ?

1

Aerospaziale

valvole, pistoni, fusti di mutore chì coprenu a superficia, supporti di u mutore, pale di compressore è altri cumpunenti critichi per u volu

Havi un'eccellente resistenza à l'usura, a resistenza à a corrosione, a resistenza chimica è a lubricità, chì hè critica per e parti aerospaziali chì necessitanu un altu gradu di precisione per un longu periodu.

2

Automotive

Pistoni, cilindri, ingranaggi, alberi, sistema di iniezione di carburante, rivetti, trasmettitori di spinta, perni di nocche, alloggi, è assai altri cumpunenti

Fornite a prutezzione di l'usura è a resistenza à a corrosione

3

Hardware

Apparecchi di bagnu, Maniglia di porta, maniglie Piping, è assai di più.

Resistenza à a corrosione

4

Elettricu è Elettronica

Coperta diverse attrezzature, dissipatori di calore, discu duru, circuiti stampati

Prutezzione da a corrosione è l'esposizione ambientale

5

Oliu è gasu

Valvole, pompe, raccordi per tubi, cisterne di stoccaggio, è altri

Prutezzione da a corrosione è l'esposizione ambientale è chimica.

 

Cunclusioni

A nichelatura elettroless hè un metudu unicu di finitura di a superficia per parechji materiali, cumpresu l'azzaru, u ramu, u bronzu, l'aluminiu, u plasticu è assai altri.A nichelatura migliora a durabilità furnisce una eccellente resistenza à a corrosione nantu à a superficia di u sustrato.Inoltre, perchè Nickel hà un culore biancu giallu brillanti, offre una bellezza estetica attraente.Inoltre, u plating pò esse fattu cù o senza elettrolisi, verificate a diffarenza tràElectroplating è Electro-less plating.

Perchè ci hè assai reazzione chimica è catalitica in u prucessu, a nichelatura electroless pò esse cunfusa per parechje persone, in particulare quelli chì ùn anu micca.cunniscenza prufessiunale di a chimica di l'ingegneria.Tuttavia, quì àProleanHub, i nostri ingegneri è tecnichi anu travagliatu nantu à a tecnulugia di finitura di a superficia, cumpresa a nichelatura elettroless, per più di una dicada.Dunque, capiscenu a cumpusizioni chimica propria è l'approcciu una volta chì spiegherete i vostri bisogni è applicazioni.

FAQ

Cosa hè a nichelatura elettroless?

Hè unu di i metudi di finitura di a superficia in u quali una strata di Nickel hè dipositata nantu à u sustrato per mezu di reazzione chimica catalitica è senza usà l'electricità.

Chì sò e duie soluzioni prime utilizzate in a nichelatura elettroless?

Una suluzione sali chì cuntene ioni nichel & Agente riducente sò i dui suluzioni chimichi primariu usatu in u prucessu.

Chì sò i materiali più cumuni rivestiti cù nichelatura elettroless?

Stu metudu hè comunmente utilizatu per rivesti l'acciaio in lega, l'acciaio inossidabile, u ramu d'aluminiu, l'ottone, u bronzu è i plastichi.

Chì sò i fatturi chì affettanu a qualità di a nichelatura?

Temperature & PH di u bagnu di placcatura, u tempu di trattamentu, a pulizia di a superficia di u sustrato, è a cuncentrazione di ioni di nichel in a suluzione sò fattori primari chì influenzanu u risultatu di u plating.

 

 

Tempu di Postu: Aug-05-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci