Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Finiture à ossidi neri Un approcciu precisu per a finitura di a superficia

Finiture à ossidi neri Un approcciu precisu per a finitura di a superficia

Ultima aghjurnazione: 22/08/22

Parte cù finiture d'ossidu neru

Parte cù finiture d'ossidu neru

A finitura di a superficia di i prudutti è di e parti hè essenziale in l'industria di fabricazione per ragioni estetiche è migliurà a funziunalità generale di u pruduttu, è estende a so vita.Ufinitura d'ossidu neruhè un prucessu di revestimentu chimicu chì deposita una capa microscòpica di magnetite (Fe3O4) nantu à a superficia di parti metalliche..A causa di l'esposizione à l'aria è l'umidità, a ruggine si forma comunmente nantu à a superficia di e parti ferrose dopu un pocu tempu.Un finitu d'ossidu neru resiste à a corrosione è liscia a superficia di ferru è altri materiali, cum'è ghisa, ghisa, acciaio inox, ramu, zincu, aluminiu, ottone è cromu.

 

Cumu travaglia ?

L'ossidu neru hè furmatu nantu à a superficia di u materiale quandu immersa in una suluzione di sali alkaline à una temperatura adattata (130 à 150).0C).U gruixu di u revestimentu hè insignificante, cusì ùn affetta micca a stabilità dimensionale, i paràmetri di disignu è e proprietà.Puderete esse dumandate perchè hè chjamatu finiture d'ossidu neru?Hè perchè ultimamente scurisce a superficia finita.

 

Passi di u revestimentu d'ossidu neru

Ci sò principarmenti cinque passi in u revestimentu di l'ossidu neru nantu à l'esterno di u materiale per cumpiendu i fini di a superficia.

 

Passu 1:Verificate a qualità di a superficia liscia.Sè ci sò blink buchi, rust, o irregularities superficia, eliminà u risicu di Flowering o bleed-outs cù l 'approcciu apprupriati.

 

Passu 2:Pulite a superficia per caccià ogni polvera è materiali attaccati da a superficia prima di u revestimentu.

 

Passu 3:Applica u revestimentu di l'ossidu posteriore

 

Passu 4:In novu, pulite a superficia dopu à u revestimentu.

 

Passu 5:Apply the after-finish coating such as Oil, Polyurethane, lacca, Wax, è lubricants in certi casi (Screws, Bearing, parti Turbine, è altri cumpunenti rotatory).Perchè i fini di l'ossidu neru solu ùn ponu impedisce a furmazione di ruggine in modu efficace, questi dopu rivestimenti migliurà a resistenza di corrosione.

 

Tipi di finiture d'ossidu neru

Basatu nantu à i materiali è l'applicazione finale di e parti da rivestire.Ci sò trè approcci per u revestimentu d'ossidu neru:ossidu neru caldu, ossidu neru friddu, è ossidu neru à Mid-temperature.Ancu s'ellu ci sò altri approcci per a finitura di a superficia cù un revestimentu d'ossidu negru.A distinzione fundamentale trà sti metudi hè chì e so formulazioni è a temperatura di u funziunamentu sò diffirenti.Fighjemu i dui tipi più cumuni di elli in detail.

 Ingrandimentu 15x di a superficia nera ossidata

Ingrandimentu 15x di a superficia nera ossidata

 

1.  Revestimentu d'ossidu neru caldu

In questa prucedura, i pezzi sò posti in un furnace di ebollizione cù suluzioni alkaline aquosa, cum'è l'ossidu di sodiu (NaOH), nitrati (NO3-) è nitriti (No2-), à temperature chì varienu da 135 à 150. 0C. A cuncentrazione di u salinu in a suluzione determina a temperatura di ebullizione.Se a cuncentrazione hè alta, u puntu di ebollizione serà più altu ch'è a gamma (> 150 00C), è se a cuncentrazione hè bassa, u puntu di ebulizione serà più bassu (<1350C).I vantaghji di sta pruprietà sò chìpudemu stabilisce rapidamente a temperatura desiderata mudificà u cuntenutu di u salinu, vale à dì, aghjunghje u sali se u puntu di ebullizione deve esse aumentatu, è cusì.

Questa forma di revestimentu d'ossidu nìvuru o a finitura di a superficia precisa trè facilità specializate.

·       Altu furnace cù una suluzione di sali alkaline per cunvertisce l'ossidi di ferru in ferru liquidu nantu à a superficia.

·       Sistema di cuntrollu di temperatura per mantene u puntu di ebollizione necessariu.

·       Impianti di pulizia per sguassà a polvera è l'attache nantu à a superficia in tuttu u prucessu

Soluzione di ebollizione cù e parti per esse rivestite

Soluzione di ebollizione cù e parti per esse rivestite

 

Passi à seguità;

  • Pulite e parti chì saranu rivestite cù una solu suluzione alcalina.
  • Pulite istantaneamente cù acqua distillata, postu chì e soluzioni alcaline ponu reagisce cù a superficia di u materiale è degradanu a finitura di a superficia primaria.
  • Per neutralizà a purificazione à l'acidu, pulisce cù l'acqua una volta di più.
  • Per 5 à 45 minuti, immerse i pezzi in una suluzione alkaline bollente.
  • Pulite cù l'acqua pressurizzata cù un jet d'acqua è lasciate à seccu.
  • Applicà cera, oliu, lacca, o altri materiali di rivestimentu secundariu à i fini secundarii per migliurà a resistenza à a corrosione è l'appellu esteticu.

 

2.  Finiture d'ossidu neru friddu

Comu diciatu prima, a temperatura di u funziunamentu hè a principal diferenza trà i fini d'ossidu neru caldu è friddu.Tutte e prucedure sò listessi in più di l'innegrimentu friddu nantu à a superficia realizatu à a temperatura di l'ambienti.

 

Siccomu l'oxidu di ferru ùn pò micca esse liquidatu à a temperatura di l'ambienti nantu à a superficia, hè piuttostu cà dipositu una capa nera nantu à a superficia per esse rivestita.Per quessa, impiega un prucessu di deposizione standard chì ùn include micca l'ossidazione di ferru.Invece, i pezzi di revestimentu di a superficia sò immersi in una suluzione di cisterna di l'acidu fosforicu cù un gradu raghjone di rame di seleniu è composti.

 

Per uperà a finitura di a superficia cù questu approcciu, a suluzione hè creata in u tank, è ogni batch of parts hè immersa in questu per 20 à 30 minuti.Tutte l'altri purificazioni, l'asciugatura è u revestimentu secundariu di cera è oliu sò listessi cum'è i fini di l'ossidu neru caldu.

 

Scenariu

Finitura d'ossidu neru caldu

Finitura d'ossidu neru friddu

Cumpostu di rivestimentu

L'ossidu di ferru, chjamatu Magnetite (Fe3O4)

seleniu ramu è cumposti

U tempu di l'operazione

5 à 45 minuti

20 à 30 minuti

Temperature di funziunamentu

135 à 150 gradi Celsius

Température ambiante (20 à 250C)

Durabilità

Più

menu

Accuratezza

Dà più stabilità dimensionale cà i fini d'ossidu neru friddu

Havi menu stabilità di dimensione perchè hè un accostu simplice di deposizione

Costu

In più, hà bisognu di assai facilità, riscaldamentu, cuntrollu di temperatura, è altri.

Meno, richiede una soluzione di deposizione (l'acidu fosforicu)

Sicurezza di u funziunamentu

Un saccu di sicurità è precautions per via di alta temperatura di u funziunamentu

Eccellente

 

Applicazioni di finitura d'ossidu neru

Parti cù rivestimentu d'ossidu di metallu da diverse industrie

Parti cù rivestimentu d'ossidu di metallu da diverse industrie

 

I finiture di a superficia Black-Oxide sò aduprate in diversi campi di fabricazione chì varienu da l'armata, l'automobile à i dispositi medichi è l'equipaggiu.

 

Militari: cumpunenti Gun cume Magazine, handguards, cunchiglia, grips, handguns

Medica:Tutti i tipi d'equipaggiu fatti di metalli è leghe chì avianu bisognu à esse a superficia di riflettività bassa

U hardware di l'arnesi di fabricazione:Calibri, cutters, fasteners, cuscinetti, fusti, è più

Automotive: Lattine di filtru d'oliu, Viti, Lochi di saldatura, è quasi tutte e parti sottu u bloccu Motore

Elettricu: Dispositivi di rimozione di fili, forbici, cutters è scatole di ingranaggi per orologi è apparecchi elettrici cum'è interruttori, schede

 

PRO è CONTRA di Finitura à l'ossidu neru

 

PRO:

Un revestimentu d'ossidu neru nantu à i cumpunenti è e merchenzie prudutte furnisce parechji vantaghji in quantu à a sicurità, a longevità, a funziunalità, a liscia di a superficia è l'appellu esteticu.Fighjemu un ochju rapidu à ognunu di elli.

 

Prevenzione da a corrosione: 

L'industria di a fabricazione attuale si basa significativamente in leghe ferrose, in particulare l'acciaio.A capa d'ossidu neru sigilla a superficia di a parte da l'aria è l'umidità, riducendu a probabilità di furmazione di ruggine, chì hè una causa significativa di degradazione di u produttu.Siccomu l'approcciu di a superficia di l'ossidu neru pò ancu esse usatu per altri materiali cumuni cum'è u ramu è l'aluminiu.Hà un vantaghju enormu in mantene a durabilità di i prudutti fabbricati.

Beneficiu esteticu

Offre à a superficia un culore neru splendidu è attraente chì durà assai tempu senza alcun cumprumissu di dimensione.

Vantaghju di saldabilità

A saldatura di i fini d'ossidu neru nantu à a superficia di i pezzi migliurà a so saldabilità è facilita l'assemblea.

A nitidezza di a superficia

Certi merchenzie di fabricazione, cum'è trapani è cacciavite, necessitanu una sharpness per funziunà currettamente, è l'innegrimentu pò aiutà à migliurà stu caratteru.

Lubricazione

Dopu chì l'oxidu nìvuru s'hè seccu nantu à a superficia, un revestimentu secundariu di cera, oliu è lubrificazione facilita e cose.

Low-costu

Ci sò altri metudi precisi di finitura di a superficia in l'industrii di fabricazione cum'è a vernice in polvere, l'electroplating è a pittura, ma u revestimentu d'ossidu neru hà un costu bassu cumparatu cù questi approcci.

Cuerenza dimensionale

I rivestimenti d'ossidu neru sò micron-grossi, assicurendu chì u spessore è a stabilità dimensionale ùn sò micca cumprumessi.

Stu metudu cambia u culore di a superficia senza aghjunghje un grossu.

Stabilità ambientale

Aduprendu un finitu d'ossidu neru nantu à a superficia di i pezzi fabbricati è di e merchenzie impedisce a diffusione di l'idrogenu è i cambiamenti chimichi, chì impactanu e caratteristiche di u materiale per via di fatturi ambientali.Hè ancu furnisce una prutezzione ambientale contr'à l'effetti ambientali.

 

CONS

  • A cupertura d'ossidu neru pò esse facilmente sguassate.
  • Stu tipu di trattamentu di a superficia hè un travagliu intensivu perchè implica numerosi prucessi.
  • A resistenza di a temperatura di u revestimentu d'ossidu nìvuru hè bassu, è pò esse distruttu in cundizioni calde, risultatu in a ruggine prima di a superficia.Inoltre, i fini di l'ossidu neru friddu ponu esse affettati oltre a temperatura ambientale.

 

Fattori per esse cunsideratu in l'ossidu neru-finish

 

Tempu di prutezzione

Prima di passà per a prutezzione di l'ossidu neru nantu à a superficia di u produttu, deve esse cunsideratu a durata di u revestimentu necessariu.

Questa analisi hà aiutatu à determinà se un finitu di superficia d'ossidu neru deve esse usatu o micca.Se a longevità di u pruduttu hè povira, pudete vulete cunsiderà altre opzioni simplici, cum'è u revestimentu di pittura.Hè vale a pena solu se u ciclu di vita di u produttu hè più longu.

 

L'applicazione finale di u pruduttu

Cunsiderate l'usu finale di e parti machinate.Seranu utilizati in applicazioni chì necessitanu alta precisione, cum'è l'aerospaziali, a robotica o l'applicazioni militari?Determinà s'ellu vulete andà cù finiture d'ossidu neru o micca dopu avè esaminatu l'applicazione di l'usu finali.Pudete utilizà prucessi di finitura di superficia alternata è di rivestimentu se u pruduttu finali ùn hà micca bisognu di alta precisione.

 

Considerazioni ambientali

L'articuli o i pezzi rivestiti d'ossidu neru ponu sustene una varietà di cundizioni ambientali.Hà una bona durabilità è funziunamentu senza danni in u statu fora di a scatula.

In ogni casu, se u pruduttu ultimu hè destinatu à l'usu di l'internu, ùn pò micca esse costuali o tecnologicamente fattibile.Inoltre, \ e cundizioni di u funziunamentu è di l'usu anu una temperatura alta.In questu casu, puderia micca esse benefiziu perchè u revestimentu d'ossidu neru puderia disintegrate in un cortu periodu à una temperatura di travagliu alta.Cusì, i fatturi ambientali devenu esse cunsideratu quandu si usa sta tecnica per a finitura di a superficia.

 

Domande frequenti riguardanti finiture d'ossidu neru

 

Stu approcciu hè solu per i materiali ferrosi?

Innò, u revestimentu d'ossidu posteriore hè statu utilizatu per un bellu pezzu in a finitura di a superficia di e parti di fabricazione è di i prudutti fatti da legami ferrosi è altri materiali cum'è ramu, aluminiu, cadmiu, zincu è altri materiali cumuni.

 

Hè u megliu modu per prevene a ruggine?

Iè, l'ossidu nìvuru rivestitu resiste à l'umidità è l'aria chì reagiscenu cù a superficia è dà una prevenzione eccellente nantu à a ruggine di e parti.

 

L'innegrimentu dura per un bellu pezzu?

Senza dubbitu, u revestimentu dura per un periudu più estensu chè l'altri approcci di finitura di a superficia, cum'è l'electroplating è a pittura.

 

Cunclusioni

A finitura d'ossidu neru hè a tecnulugia più promettente per prevene a corrosione è a degradazione di a superficia in cumpunenti è prudutti machinati.Puderà ancu sopravvive più longu senza perde e so caratteristiche o funziunalità.avemuLonga prestazione di servizii di fabricazione sottu un tettu, da u disignu di prototipu à a finitura di u produttu.

 

Avemu furnitu servizii di finitura di superficia di alta qualità per i prudutti è e parti cù u metudu di l'ossidu neru è altri prucessi.Sè avete bisognu di servizii assuciati per e vostre parti machinate o altri servizii ligati à a fabricazione, ùn esitate micca àcuntatta ci.

 


Tempu di Postu: Aug-22-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci