Shenzhen Prolean Technology Co., Ltd.

Spiegazione di l'estrusione d'aluminiu,Pro è Cons

L'estrusione d'aluminiu spiegata, Pro è Cons

Tempu di lettura: 6 minuti

 U principiu di l'extrusion d'aluminiu

U principiu di l'estrusione di l'aluminiu

L'estrusione hè un prucessu di furmazione in uppusizione à un prucessu di rimozione di materiale.U materiale riscaldatu, cum'è l'aluminiu, hè furzatu attraversu una apertura per furmà un prufilu in forma.In l'estrusione di l'aluminiu, l'aluminiu crudu hè prima riscaldatu è poi furmatu in a parte desiderata spinghjendulu attraversu una matrice cù un pistone.Per esempiu, u prucessu di extrusion d'aluminiu hè simile à squeezing toothpaste;a forza applicata pò esse paragunata à a forza applicata quandu stringhje un tubu di pasta di denti cù u to dettu, è quandu si stringhje, a pasta di denti appare in a forma di una apertura di tubu.

Di sicuru, a situazione attuale hè assai più cumplicata di questu, quandu avete bisognu di utilizà u prucessu di estrusione d'aluminiu, hè megliu cumunicà cù un ingegnere espertu, i nostri ingegneri anu decennii di sperienza in l'industria di estrusione d'aluminiu è ponu risponde à e vostre dumande rapidamente, è offremu aserviziu di quotazione gratuitu,pudete verificà u nostrupagina di serviziu di estrusione d'aluminiu.Per vultà à u puntu, stu articulu vi spiegà qualchi fatti basi nantu à l'extrusion d'aluminiu: u prucessu di estrusione;e forme chì ponu esse extruded;i vantaghji è i disadvantages, è qualchi cunsiglii per utilizà l'extrusion d'aluminium.

 Log d'aluminium

Log d'aluminium 

 

Tipi di estrusioni d'aluminiu

Ci sò dui tipi di prucessi di estrusione,direttu è indirettu.Cù l'estrusione diretta, a testa di filiera resta stazionaria è u punzone in muvimentu forza u metallu attraversu.In cuntrastu, in l'estrusione indiretta, a billetta ferma stazionaria mentre chì a fustella à a fine di u pistu si move contr'à u billet, chì crea a pressione necessaria per chì u metale scorri à traversu a fustella.

 

 Estrusione diretta

Estrusione diretta

Estrusione diretta,cunnisciutu ancu com'è estrusione avanti, hè u prucessu di estrusione più cumuni.Funziona mettendu a billetta in un cuntainer à pareti grossi.U billet hè imbuttatu à traversu a matrice da un pistu o un viti.U principale svantaghju di stu prucessu hè chì a forza necessaria per estrusione a billetta hè più grande di quella richiesta da u prucessu di estrusione indiretta.per via di a forza introdutta da a friczione per a necessità di u billet per passà tutta a lunghezza di u bastimentu.Per quessa, a forza massima necessaria hè à u principiu di u prucessu è diminuisce cum'è u billet hè utilizatu.

 Estrusione indiretta

 

Estrusione indiretta

Inestrusione indiretta(cunnisciutu ancu com'è estrusione inversa), a billetta ferma stazionaria mentre u fustu à a fine di u pistone si move versu u billet, eliminendu cusì e forze di attritu.Questu risultatu in i seguentivantaghji.

1.25% à 30% menu attritu, chì permette di estrusione di spazii più grandi, velocità più elevate è capacità aumentata di estrusione di sezioni trasversali più chjuche.

2. Meno probabilità di rottura di parti extruded per via di l'absenza di calore generata da attritu

3. Longer a vita di liner di u bastimentu per via di menu usura

4. L'usu più uniforme di billette, cusì i difetti di estrusione è i zoni periferici di grana grossa sò menu prubabile di accade.

 

I svantaghji sò

1. L'impurità è i difetti nantu à a superficia di u billetu ponu influenzà a superficia di l'extrusion.Per risolve stu prublema, i billets ponu esse spazzolati, machinati, o puliti chimicamente prima di l'usu.

2. Ùn hè micca versatile cum'è l'estrusione diretta perchè l'area di seccione trasversale hè limitata da a dimensione massima di u troncu.

 

Fattori chì affettanu a forma di estrusione

A forma hè u fattore determinante in u costu di parte è a facilità di estrusione.Durante u prucessu di estrusione, una varietà di forme ponu esse estruse.In generale, e forme estruse ponu esse divisu in trè categurie.

1. Solidu, senza vuoti chjusi o aperture (vale à dì, bastoni, travi, o anguli)

2. Cavu, cù unu o più vuoti (vale à dì, tubi quadrati o rettangulari)

3. Semi-cavu, cù vuoti parzialmente chjusi (vale à dì, un tubu in forma di "C" cù spazii stretti)

 

In a fabricazione attuale, ci sò una quantità di limitazioni chì deve esse cunsideratu.Questi include:

1. Taglia

2. Forma

3. Alloy - A cumpusizioni chimica di l'altri elementi aghjuntu à l'aluminiu puru per rinfurzà e so proprietà (per esempiu, forza, etc.)

4. Extrusion Ratio - A zona di u billet / zona di a forma

5. Tongue Ratio - A larghezza è a prufundità di u gap

6. Tolerance - U limitu di variazione à quale una parte o un pruduttu pò esse pruduciutu

7. Finite

8. Coefficient - Forma circunferenza / pesu per metru

 

 

Principale di estrusione d'aluminiu

Opzioni di Alloy d'Aluminiu Estrusu

1100 Hè morbidu, micca trattatu da u calore, ma pò esse estrusu in forme cumplesse cù una bona superficia brillanti.Questa lega pò esse usata per l'articuli d'apparenza è i tubi di scambiatori di calore.
3003——3000 Questa lega hè generalmente estrusa per i tubi scambiatori di calore solu.
6063 Ideale per scopi decorattivi, hà una bona finitura di a superficia è pò esse estrusa cù caratteristiche cumplesse cum'è pareti fini o dettagli fini.Hè resistente à a corrosione, ma hà una forza di saldatura bassa, ancu s'ellu hè facilmente saldatu.
6061 Questa lega hè più forte di 6063 è hè un materiale strutturale maiò per l'industria di u trasportu è di e parti machinate.A lega hè faciule d'estrusione è di saldatura.Queste proprietà cumminate cù una alta tenacità di frattura è una bona forza di fatigue facenu una scarpa per i membri strutturali saldati, cumpresi i frames di l'automobile, di camioni è rimorchi, vagoni di ferrovia è pipeline.
7004 Unu di una seria di "bassu finale" 7000 serie (Al-Zn) ligami chì sò pressa heat treatable, ragiuni extrudable è custa pocu di più cà 6061. A serie 7000 hè stata storicamente largamente usata in l'industria di l'articuli sportivi, a bicicletta è a motocicletta.7004 ligami anu u rendimentu finale è a forza di trazione sopra 40.000 è 50.000 psi, rispettivamente.

 

Beneficiu di l'estrusione d'aluminiu

1. Alta qualità generale di u produttu.L'extrusion molding pò migliurà a struttura è e proprietà meccaniche di l'aluminiu.Dopu à quenching, e proprietà meccanica longitudinale (direzzione di estrusione) di i prudutti estrusi sò assai più altu ch'è quelli di i prudutti simili pruduciuti da altri metudi di trasfurmazioni.In cunfrontu cù i metudi di laminazione, forgiatura è altri metudi di trasfurmazioni, i prudutti estrusi anu una precisione dimensionale più altu è una bona qualità di a superficia.

2. Una larga gamma di prudutti.I profili estrusi ponu pruduce micca solu tubi simplici, bars è fili, ma ancu forme trasversali assai cumplesse, prudutti di prufilu solidu è cavu.I prudutti estrusi sò ancu dispunibili in una larga gamma di dimensioni, da tubi assai grandi è profili cù diametri di 500-1000 mm à profili di precisione ultra-picculi di a dimensione di fiammiferi.

3. Alta flessibilità di produzzione.L'extrusion molding offre una grande flessibilità.I prudutti di diverse forme, dimensioni, specificazioni è varietà ponu esse pruduciutu nantu à a listessa macchina, solu cambià a fustella.Inoltre, l'operazione di cambiamentu di fustelle hè simplice, convenientu, risparmiu di tempu è efficiente.

4. U prucessu hè simplice è l'investimentu in l'equipaggiu hè bassu.In cunfrontu cù i prucessi di produzzione di tubi è di prufilu, cum'è u rolling di perforazione è u rolling di groove, l'estrusione di estrusione hà i vantaghji di u flussu di prucessu curtu, un picculu numeru di equipaghji è un pocu investimentu.

 

Limitazione di l'estrusione d'aluminiu

1. Pruprietà di tissutu irregolari di u produttu.Superficie irregolare, centru, testa è cuda di i prudutti estrusi per via di u flussu irregulare di metalli durante l'estrusione.

2. I cundizioni di u travagliu di l'extrusion die sò duru è propensu à usà.Duranti u prucessu di extrusion, u billet hè in un statu vicinu chjusu cù una pressione alta tee.À u listessu tempu, u die hè di solitu sottumessu à alta temperatura è grande attritu durante u prucessu di extrusion caldu, chì influenza assai a forza è a vita di serviziu di u die.

3. Bassu efficienza di pruduzzione.Eccettu per u metudu di estrusione cuntinuu sviluppatu in l'ultimi anni, u metudu di estrusione cunvinziunali ùn pò micca ottene una produzzione cuntinua.A vitezza generale di estrusione hè assai più bassu di a velocità di rotazione, è a perdita di scrap geomètrica è u rendiment di a produzzione di estrusione sò bassu.

 

logu PL

Prolean offre una larga gamma di materiali per l'estrusione d'aluminiu, cumpresi metalli è plastichi.Per piacè vede ulista di mostra di materialiavemu aduprà.Sè avete bisognu di un materiale chì ùn hè micca listatu quì, per piacè cuntattateci cum'è prubabilmente seremu capaci di a fonte per voi.


Tempu di post: May-04-2022

Pronti à cità?

Tutte l'infurmazioni è i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali.

Cuntatta ci